Skocz do zawartości

Dodge 2.7 z 2004 roku


Gość krzysztofkrak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzysztofkrak

Mam problem z cisnieniem olej zapala mi sie kontrolka na wolnych i srednich obrotach ,moze to czujnik ale niewiem gdzie go szukac. Moze ma ktos schemat serdeczne dzieki

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj tego:

 

609615.jpg

 

Wkręcony w silnik, być może okolice kół pasowych, bo tam najczęściej zlokalizowana jest pompa oleju. Wtyczka okrągła, średnicy ok. 1cm, pojedynczy przewód we wtyczce.

 

Kosztuje ok. 100zł i pasuje od:

 

Chrysler

2006 300 - SILNIK 2.7 / 3.5

1999 - 2001 LHS - SILNIK 3.5

1999 - 2004 300M - SILNIK 3.5

1996 NEW YORKER - SILNIK 3.5

1996 - 2000 CIRRUS - SILNIK 2.0 / 2.4 / 2.5

2004 - 2006 PACIFICA - SILNIK 3.5 / 3.8

1996 - 2004 CONCORDE - SILNIK 2.7 / 3.2 / 3.3 / 3.5

2001 - 2005 PT CRUISER - SILNIK 2.4

1996 - 2007 GRAND VOYAGER - SILNIK 3.0 / 3.3

1996 - 2005 SEBRING - SILNIK 2.0 / 2.4 / 2.5 / 2.7 / 3.0

1996 - 2004 INTREPID - SILNIK 2.7 / 3.2 / 3.3 / 3.5

1996 - 2005 TOWN & COUNTRY - SILNIK 3.3 / 3.8

1996 - 1997 LHS - SILNIK 3.5

1996 - 2003 VOYAGER - SILNIK 2.4 / 3.0 / 3.3

 

Dodge

1996 - 1999 AVENGER - SILNIK 2.0

1996 - 2004 INTREPID - SILNIK 2.7 / 3.2 / 3.3 / 3.5

1991 - 1993 CARAVAN - SILNIK 2.5 / 3.0

2005 - 2006 MAGNUM - SILNIK 2.7 / 3.5

1996 - 2005 CARAVAN - SILNIK 2.4 / 3.3 / 3.8

1996 - 2005 NEON - SILNIK 2.0 / 2.4

2006 CHARGER - SILNIK 2.7 / 3.5

1996 - 2005 STRATUS - SILNIK 2.0 / 2.4 / 2.5 / 2.7 / 3.0

1992 - 1993 GRAND CARAVAN - SILNIK 3.0

2003 - 2005 SX 2.0

1996 - 2005 GRAND CARAVAN - SILNIK 2.4 / 3.3 / 3.8

 

Eagle

1996 - 1998 TALON - SILNIK 2.0

1996 - 1997 VISION - SILNIK 3.3 / 3.5

 

Jeep

2005 LIBERTY - SILNIK 2.4

2005 TJ - SILNIK 2.4

2003 TJ - SILNIK 2.4

2003 - 2005 WRANGLER - SILNIK 2.0

 

Mitsubishi

1997 - 1998 ECLIPSE - SILNIK 2.0 / 2.4

 

Plymouth

1996 - 2000 BREEZE - SILNIK 2.0

1996 - 2001 NEON - SILNIK 2.4 / 3.0 / 3.3

1996 - 2000 GRAND VOYAGER - SILNIK 2.4 / 3.3 / 3.8

1996 - 2000 VOYAGER

 

Ja bym proponował podjechać na jakiś warsztat i zamiast czujnika wkręcić manometr - pomiar ciśnienia powie wszystko: albo uwalony czujnik albo pompa nie wyrabia. Jeśli silnik hałasuje (stukot) to ciśnienie ucieka przez panewki.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.