Gość automux Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Może ktoś mi powiedzieć co to za chłodnica (może coś innego) jest pod fotelem pasażera widziana od spodu auta Audi A6 2,0 Tdi, 2008 rok.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2464-ch%C5%82odnica-pod-pod%C5%82og%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Z tego co kojarzę to chłodnica oleju.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2464-ch%C5%82odnica-pod-pod%C5%82og%C4%85/#findComment-13442 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 dzięki też tak myślę   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2464-ch%C5%82odnica-pod-pod%C5%82og%C4%85/#findComment-13447 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-daro Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 chłodnica paliwa   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2464-ch%C5%82odnica-pod-pod%C5%82og%C4%85/#findComment-13448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 chłodnica paliwa wiesz to na 100% kolego   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2464-ch%C5%82odnica-pod-pod%C5%82og%C4%85/#findComment-13449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-daro Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Generalnie chłodnice stosowane są tylko w silnikach PD i z wysokociśnieniowymi systemami CR. W innych silnikach...np z pompami VP-37 i promieniowymi VP-44 chłodnic nie stosuje się gdyż nie ma takiej potrzeby. W silnikach PD paliwo zasila umieszczone w głowicy pompowtryskiwacze za pomoca specjalnej magistrali wydrażonej w głowicy. Zarówno paliwo zasilajace jak i te pochodzące z nadmiaru, zanim opuści kanały zasilające...mocno się rozgrzewa. Mozna powiedzieć że temperatura paliwa jest zbliżona do temperatury cieczy chłodzącej. Dlatego na powrocie do zbiornika paliwo trafia na chłodnicę a dopiero potem do zbiornika. Zapobiega to rozgrzewaniu się paliwa w zbiorniku, ogranicza parowanie itd. W systemach CR paliwo nagrzewa się wskutek występowania wysokich ciśnien. Ponadto sam kolektor paliwowy jest w bezpośredniej bliskości (ze wzgledu na długość przewodów wtryskowych) rozgrzanej głowicy. Duża objętość paliwa w kolektorze paliwowym nagrzewa się a pobór paliwa przez wtryskiwacze jest niewielki. Jeśli chodzi o chłodnice paliwa to w różnych autach istnieją różne rozwiazania. Najczęściej jest to forma "grzejnika" umieszczonego pod podłogą auta. Grzejnik wykonany jest z aluminium i posiada odpowiednie uzebrowanie ułatwiajace wymiane ciepła. Często jest to węzownica z przyspawaną blachą która oddaje ciepło.Tak to wygląda http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a480c88ccaa92a5b.html   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2464-ch%C5%82odnica-pod-pod%C5%82og%C4%85/#findComment-13452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Dzięki kolego, właśnie o to mi chodziło tak ta chłodnica wygląda.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2464-ch%C5%82odnica-pod-pod%C5%82og%C4%85/#findComment-13456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się