Gość automux Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Może ktoś mi powiedzieć co to za chłodnica (może coś innego) jest pod fotelem pasażera widziana od spodu auta Audi A6 2,0 Tdi, 2008 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Z tego co kojarzę to chłodnica oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 dzięki też tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-daro Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 chłodnica paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 chłodnica paliwa wiesz to na 100% kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-daro Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Generalnie chłodnice stosowane są tylko w silnikach PD i z wysokociśnieniowymi systemami CR. W innych silnikach...np z pompami VP-37 i promieniowymi VP-44 chłodnic nie stosuje się gdyż nie ma takiej potrzeby. W silnikach PD paliwo zasila umieszczone w głowicy pompowtryskiwacze za pomoca specjalnej magistrali wydrażonej w głowicy. Zarówno paliwo zasilajace jak i te pochodzące z nadmiaru, zanim opuści kanały zasilające...mocno się rozgrzewa. Mozna powiedzieć że temperatura paliwa jest zbliżona do temperatury cieczy chłodzącej. Dlatego na powrocie do zbiornika paliwo trafia na chłodnicę a dopiero potem do zbiornika. Zapobiega to rozgrzewaniu się paliwa w zbiorniku, ogranicza parowanie itd. W systemach CR paliwo nagrzewa się wskutek występowania wysokich ciśnien. Ponadto sam kolektor paliwowy jest w bezpośredniej bliskości (ze wzgledu na długość przewodów wtryskowych) rozgrzanej głowicy. Duża objętość paliwa w kolektorze paliwowym nagrzewa się a pobór paliwa przez wtryskiwacze jest niewielki. Jeśli chodzi o chłodnice paliwa to w różnych autach istnieją różne rozwiazania. Najczęściej jest to forma "grzejnika" umieszczonego pod podłogą auta. Grzejnik wykonany jest z aluminium i posiada odpowiednie uzebrowanie ułatwiajace wymiane ciepła. Często jest to węzownica z przyspawaną blachą która oddaje ciepło.Tak to wygląda http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a480c88ccaa92a5b.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Dzięki kolego, właśnie o to mi chodziło tak ta chłodnica wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się