Skocz do zawartości

Trzasnął pasek rozrzadu w oplu astra f x16sz


Rekomendowane odpowiedzi

od razu sorki ze pisze posta jak jest na ten temat tego mnóstwo.

 

Jadąc ni z stąd ni zowąd auto zgasło zatrzymałem i próbowałem odpalić pierw na LPG później na PB ale zmartwił mnie cichy odgłos silnika wiec podniosłem maskę i sprawdzałem wszystko wyszło ze to pasek który zmieniałem 20tys temu;

 

 

Pytanie mam takie:

1.podobno silnik x16sz bez kolizyjny....?

2.Jak sprawdzić czy coś się uszkodziło po za paskiem?

3.Jaki może być powód że pękł?

4.Sprawdzając górne koło kręcę kluczem obraca się ale przeskakuje kręcąc chyba ok?

5.Dolne koło kręcę ręką obraca się chyba ok? ...

6.Pompa wody też luźno się obraca bo była wymieniana.

7.Czy wymiana samego paska czy też napinacza?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobno silnik x16sz bez kolizyjny....?

Podobno.

 

Jak sprawdzić czy coś się uszkodziło po za paskiem?

Założyć drugi i spróbować odpalić. W bezkolizyjnym silniku od razu odpali.

 

Jaki może być powód że pękł?

Zbyt mocny naciąg. Felerny pasek.

 

Sprawdzając górne koło kręcę kluczem obraca się ale przeskakuje kręcąc chyba ok?

Nie kumam.

 

Czy wymiana samego paska czy też napinacza?

Z napinaczem. Mógł sie posypać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.