ArKos Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Witam Mam CRX z silnikiem D16Z5. Problem: Uwalona wtyczka od czujnika położenia przepustnicy: jeśli sam czujnik był sprawny, to znaczy nie wywałało błędu nr. 7 to można pokusić się o podlutowanie przewodów i wyprowadzenie gniazda na przewodach. Co potrzeba nam do tego? - mała lutownica, nawet 40W, może też być transformatorowa - cyna - kalafonia - trzy kilkunastocentymetrowe przewodziki o przekroju jak przewody idące w fabrycznej wiązce do czujnika - koszulka termokurczliwa - taśma izolacyjna - kawałek peszla A teraz do dzieła: Najpierw trzeba sie zabrac za uwidocznienie tych trzech małych blaszek, które wystają z czujnika. Można to zrobić tak, że lutownica lub małym brzeszczotem podtopić lub podciąc sie do samych blaszek. I już mamy sie do czego podlutować. na szczescie te ulamane blaszki zalane tworzywem czujnika są z takiego stopu co wygladem przypomina powlekany mosiądz. Na zdjęciu poniżej podlutowane przewody do czujnika: Potem trzeba nałożyć termokurcze na kazdy przewodzik i zagrzac, co by sie miedzy soba nie dotykaly. Tak samo robimy z gniazdem pod wtyczke. I na gotowo: Teraz miejmy nadzieję, że błąd nr. 7 już nam nie wyskoczy Autor: elmer Źródło: http://forum.samnaprawiam.com   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi