Gość damian Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 witam. mam problem z passatem, wygania plyn chlodniczy przez otwor nadmiaru w zbiorniczku wyrownawczym dochodzi temp do 90stopni i wywala wszystko a chlodnica zimna. wyjelem termostat zalalem woda uklad zlapal temp tez 90stopni i wywalilo wode tak ze zbiorniczek pusty chlodnica goraca bez termostatu. co moze byc przyczyna tej awarii? pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 może być uszczelka pod głowicą uwalona.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 rozwazam wlasnie uszczelke.... ale w olej nie idzie plyn, olej w plyn tez nie...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Lub pompa wody nie daje należytego obiegu i się gotuje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 ale w olej nie idzie plyn, olej w plyn tez nie... wystarczy że idzie kompresja w płyn i będzie wyganiać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 cholera w benzyniakach temat zalozylem a chodzi o diesla- moj blad pompa daje dobrze [ Dodano: 2011-08-07, 13:20 ] to dlaczego kompresja nie wywala odrazu tylko jak sie zgrzeje dobrze.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 A czy sam korek jest okej? On ma pod spodem zaworki, które są odpowiedzialne za odpowietrzenie układu i utrzymanie właściwego ciśnienia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 to dlaczego kompresja nie wywala odrazu tylko jak sie zgrzeje dobrze. może być pęknięta głowica i się rozszerza pod wpływem temperatury   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 korek raczej dobry. kilka dni temu tak sie zrobilo. glowica peknieta nie mozliwe. oleju nie przybywa na tlumik tez nie idzie plyn. problem dosc ciekawy...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 raczej Raczej dobry korek, raczej dobra głowica, raczej dobra pompa wody, raczej dobra uszczelka głowicy... Z takim podejściem będziesz szukał do us*anej śmierci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się