Gość N0Name Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Kolega kupił golfika 3 19td i ma taki problem samochód chodzi normalnie ale jak doda gazu lub jedzie tak ok. 3tyś obr prędkościomierz oraz obrotomierz spada do 0 i zapala sie kontrolka od smarowania. W pracy silnika niema zmian możne jechać tak cały czas. Gdzie szukaćprzyczyny?? i czy naprawde wtedy niema tego smarowania czy moze to jakiś bład   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Przyczyn może być wiele warto podłączyć się do kompa i sprawdzić Vagiem poszczególne elementy całego osprzętu silnika oraz licznika, a Vag to takie sprytne oprogramowanie że wyłapie każde uszkodzenie, a jedną z przyczyn może być uszkodzenie w samym liczniku, zimne luty zanikająca masa.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zubi1990 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 alternator   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 pasek na alternatorze sie nie slizga?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się