Gość vitara Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam Samochód Seat Cordoba 1.6 monowtrysk 1F nie odpala po 3 dniach stania na deszczu Paliwo jest dochodzi Iskra jest Na plaku w dolot też nie odpala http://www.google.com/search?q=silnik+1f&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1280&bih=553 taki to silnik Przy długim kręceniu słychać pod koniec kręcenia taki jak by strzał w kolektorze no coś takiego Jakieś pomysły coś sprawdzić czujniki ? komp podszybie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 wygląda jakby ci pasek przeskoczył   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitara Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 raczej małorealne   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Przewody zapłonowe lub świece, kopułka i palec. To na pierwszy ogień. Spróbuj jeśli jest możliwość wziąć to wszystko do domu i porządnie wysuszyć - jakąś suszarką do włosów albo z daleka opalarką - ciepłe powietrze generalnie, żeby wilgoć wygonić. Potem sprawdź w aucie tuż po podłączeniu. Jak odżyje to wiesz gdzie szukać, jak nie, to trza grzebać - czy wogóle pojawia się iskra?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitara Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 iskra jest piękna na każdej wykręconej świecy. Na plaku wtryskiwanym do dolotu podczas kręcenia ani dychnie. Paliwo dostaje bo śmierdzi nim trochę. Co jak co ale na samostarcie powinien przynajmniej trochę zagadać. Podejrzewam jeszcze immo, ale tego to już nie wiem jak załatwić Nic zobaczymy poeksperymentujemy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Przy immo powinien mrygać kontrolką silnika. Jeśli iskra jest piękna, to odpada co pisałem. Jedynie kwestia kompresji - na plaku musiałby jarać. Czy nie trafiło coś rozrządu?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitara Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 właśnie sprawdzam Przy immo migała by kontrolka silnika ale kiedy ? przy włączonym zapłonie ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 W oplu zaraz po zapłonie miga. W innych podczas kręcenia. Nie wiem, nie miałem okazji oglądać seata w takiej sytuacji.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitara Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ten silnik 1F był popularny w golfach III toledo Caddy i Bóg wie gdzie Miga kontrolka oleju ale olej jest w normie. No nic zobaczymy co się da zrobić dalej [ Dodano: 2011-08-03, 12:05 ] odpaliła wyczyściłem wysuszyłem ale przy nagłym wciśnięciu gazu strzały w kolektor podejrzewam albo palec z kopułką albo cewkę zapłonową - ale jak to wykluczyć albo sprawdzić to nie wiem [ Dodano: 2011-08-09, 14:59 ] woda z deszczu wlewała się na podszybie bo uszczelka sparciała i komputer sterujący silnikiem stał sobie w rzeczce ściągnąłem podszybie wyczyściłem obkleiłem taśmą do węży i składam dzis . Przy okazji wymieniam filtr kabinowy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się