ArKos Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Sama wymiana przetwornicy jest prosta jak szczanie wiec nie ma sie co rozpisywac, bo srednio zdolny szympans da sobie rade. To co jest istotne to skad wziasc przetwoenice. Nowa w ASO kosztuje ok 1200PLN (NR OE BMW: 63 12 8 387 114). Aaaale... spokojnie. Wchodzimy sobie na strone xenonowe.pl i zamawiamy ta przetwornice ( http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=przetwornice-xenon&id=253 ) za... 120 PLN + koszty wysylki. I teraz piekno calej sytuacji. przetwornice sa produkowane w Japonii na wzor przetwornic Hella. Sa identyczne (minimalnie mniejsze). WSZYSTKIE wtyczki pasuja idealnie. Jezeli nie swieci to odwroc wtyczke... da sie ja wsadzic w 2 strony (12V do przetwornicy). W jedna strone swieci, w druga nie. Przetwornica pasuje do ori uchwytu od Helli. Po wymianie nie pojawily sie zadne zaklocenia CB czy inne dziwne kwiatki. CHECK LOWBEAM LIGHTS zgaslo od razu po podlaczeniu przetwornicy i wiecej sie nie pojawilo. Nie kupujcie uzywanych przetwornic na alledrogo czy szrotach po 150PLN bo nie macie pewnosci ile jeszcze podzialaja, a tu dostajecie fakture i gwarancje + produkt jest fabrycznie nowy. Od razu mowie, ze nie wiem jak inne przetwornice z innych zestawow ksenonow, bo ich nie sprawdzalem. Z tego co czytalem w necie wiele z nich stwarza problemy z zakloceniami CB. U mnie na tej przetwornicy nic takiego nie wystapilo, na ori tez nie bylo zadnych zaklocen w por. do 523 bez ksenonow. Goraco polecam. Autor: Condor Źródło: http://www.bmw-sport.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi