Grzes997 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 dotyczą tego czujnika czujnik jest po lewej stronie od wlewu paliwa przed silnikiem a parametry ma j/w proszę o potwierdzenie mam 16 lecie pożycia małżeńskiego i mogę pod wpływem ... używek źle myśleć za co przepraszam. Normalnie żółta kartka czujnik jest pod termostatem zobacz ten poradnik to go znajdziesz, ma wtyk z dwoma pinami http://forum.samnaprawiam.com/sprawdzenie-i-wymiana-termostatu-astra-g-vt1961.htm?highlight=termostat a tu masz temat sprawdzania czujnika http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2339-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-12588 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Dokładnie trochę byłem w stanie chodziło mi o wlew oleju do silnika, należy się czerwona kartka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2339-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-12590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewarta Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam ponownie po dłuższej przerwie. Napiszę teraz co wymieniem w mojej astrze. 1. termostat - temperatura wzrasta płynnie (nie zatrzymuje się już na ok. 80 st.), przy ok 92 st włącza się wentylator. 2. zawór EGR z uszczelką (wyjęty po oczyszceniu mimo poprawy z gaśnięciem silnika, żadziej, ale co jakiś czas "stopował" rozruch. 3. czujnik położenia wałka rozrządu. 4. wymontowałem przpustnicę, oczyściłem (spora warstwa sadzy). 5. oczyściłem i wymieniłem uszczelkę przystawki gazu na przepustnicy. Wydawało się wszystko ok, ale po rozgrzaniu silnika wyskoczył chek 6. pojechałem na komp, skasowali błędy. Odpaliłem na zimnym silniku - ok, następnego dnia po odpaleniu na rozgrzanym sytuacja nie uległa zmianie. Kody błądów te same tylko w innej kolejności: 120, 220, 340, 1550. W tym momencie jestem bezradny. Czy Macie jakiś pomysł.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2339-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-12818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Sprawdź przewód z ECU pin B29 idzie do czujnika wałka rozrządu jako (-) i ten sam idzie do czujnika położenia przepustnicy do pinu H (-). Może być uwalony... bo twoje błędy 120,220 dotyczą przepustnicy i 340 dotyczy nieprawidłowego sygnału wałka rozrządu. Ten sam przewód idzie jeszcze do czujnika temperatury powietrza.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2339-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-12823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewarta Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Jest to bardzo logiczne. Jutro, pojutrze sprawdzę to i odpowiem. Pozdrawiam. [ Dodano: 2011-08-04, 10:25 ] Poniżej pomiary dokonane przy rozłączonych wtyczkach. Wynika z nich, że z masą w porządku. Czujnik powietrza - wtyczka (pin1). Brązowo-czarny (zapłon wyłączony): 12,66 V (zapłon włączony): 7,56 V z + akum. 5,03 V z – akum. (pin2). Brązowy (zapłon wyłączony): 12,68 V (zapłon włączony): 12,60 V z + akum. 0,00 V z – akum. Czujnik wałka rozrządu - wtyczka (pin1). biało - czarny (zapłon wyłączony): 12,68 V (zapłon włączony): 7,53 V z + akum. 5,06 V z – akum. (pin2). Żółto - szary (zapłon wyłączony): 12,66 V (zapłon włączony): 7,53 V z + akum. 5,03 V z – akum. (pin3). Brązowy (zapłon wyłączony): 12,69 V (zapłon włączony): 12,58 V z + akum. 0,00 V z – akum. Przepustnica – wtyczka (pin1). Niebieski (zapłon wyłączony): 12,70 V (zapłon włączony): 10,38 V z + akum. 11,98 V z – akum. (pin2). Brązowy (zapłon wyłączony): 12,70 V (zapłon włączony): 12,57 V z + akum. 0,00 V z – akum. (pin3). Czarno - biały (zapłon wyłączony): 12,70 V (zapłon włączony): 7,49 V z + akum. 5,06 V z – akum. (pin4). Niebieski (zapłon wyłączony): 12,30 V (zapłon włączony): 7,04 V z + akum. 4,16 V z – akum. (pin5). Brązowy (zapłon wyłączony): 12,70 V (zapłon włączony): 12,55 V z + akum. 0,00 V z – akum. (pin6). Czarno - biały (zapłon wyłączony): 12,69 V (zapłon włączony): 7,49 V z + akum. 5,06 V z – akum. (pin7). Szaro - czerw. (zapłon wyłączony): 12,30 V (zapłon włączony): 0,42 V z + akum. 12,98 V z – akum. (pin8). Brąz. - czerw. (zapłon wyłączony): 12,30 V (zapłon włączony): 0,42 V z + akum. 12,97 V z – akum. Nic się nie zmienia - gdy uruchomię silnik rano (zimny), nic się nie dzieje. Jazda ok, przyśpiesza itd. Jak uruchomię na rozgrzanym silniku zapala się kontrolka z w/w błędami i "muli" [ Dodano: 2011-08-08, 09:53 ] Witam. Wymieniłem również czujnik temperatury płynu chłodnicy Bez zmian. Czy macie jeszcze jakieś pomysły? [ Dodano: 2011-09-01, 14:46 ] Czyżby już nikt z kolegów nie był w stanie udzielić rady gdzie szukać przyczyny ? Pozdrawiam. [ Dodano: 2011-10-15, 01:08 ] Witam ponownie. W końcu rozwiązałem problem. Powodem występowania błędów 0120, 0220, 0340, 1550 (tylu naraz) okazał się sam ECU. Przeszukałem internat i trafiłem na fachowca w dzidzinie sterowników samochodowych. Przyjechałem do niego. Wymontował sterownik z samochodu, podączył pod urządzenie diagnostyczne. W czasie ok. 1 godziny mogłem uruchomić silnik. Błędy zostały wykasowane. minęły dwa tygodnie i wszystko jest o,k. Silnik "dostał mocy", dosownie ożył. Co najważniejsze w sprawie zapłaty powiedział, bym pojeździł jakiś czas, jak nic się nie będzie działo, to mogę podjechać do niego, zapłacić wtedy za usługę. Otrzymam gwarancję na 1 rok. W przypadku gdyby się coś działo, wyjściem z sytuacji jest (za niewielką dopatą) wymiana pytki ze sterownika o tym samym numerze (odpada temat immobilisera i pastylki), wgrania immo, co oczywiście (odpukać) może zrobić. Z mojego rozeznania cena za naprawę w porównaniu z innymi warsztatami zajmującymi si naprawą sterowników jest naprawdę konkurencyjna, a podejście do klienta wręcz niespotykane. Czułbym się źle, gdybym nie pojechał do niego w celu uregulowania należności. Jeżeli ktoś ma problemy ze sterownikiem silnika, chłodzenia czy ABS, podam dane kontaktowe. Dziękuję za wskazówki.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2339-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-12824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się