Skocz do zawartości

Ciężko wchodzą biegi w Escorcie


Gość Kaja29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,mam kolejny problem z moim Escorcikiem,tym razem problem z skrzynią biegów.Od początku miałam problemy z włanczaniem biegów,najgorzej z jedynką i dwójką oraz z wstecznym.A po przejechaniu nawet 20km,trzeba użyć naprawdę wielkiej siły by móc przełączyć na cokolwiek.Sprzęgło było wymieniane jakieś 7 miesięcy temu,i to też nic nie pomogło.

Co może mu dolegać ,proszę panowie o pomoc :-(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesmaruj mechanizm zmiany begów pewnie się zaciera, wszystkie ruchome elementy do smarowania

Dziękuję ślicznie a czy może jakiś link albo wskazówki jak dokładnie się za to zabrać?

nie wiem czy to ma jakieś znaczenie bo jestem zielona w tym ,ale odkręciłam od góry te cztery nakrętki przy lewarku zmiany biegów,i były dwa drążki widoczne co są połączone z lewarkiem i w tym jednym drążku jest duża luka tak jakby czegoś tam brakowało ,a może jest wyrobione...?

Oj bez faceta ani rusz :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla Ciebie wszystko

 

drazekbiegowco3.jpg

 

na obrazku masz zaznaczone co nasmarować są tam dwie tuleje skręcone śrubami rozkręć wyczyść nasmaruj smarem poskręcaj i ciesz się że nie musisz tyle siły używać do zmiany biegów. Jak odkręcisz z dołu te dwie tuleje możesz sprawdzić jak działa sam lewarek w kabinie tam też możesz smarem przelecieć delikatnie wszystkie elementy ruchome.

 

Na tym zdjęciu masz też efekt zgwałcenia drążka, pękło i do wymiany a wszystko to że jest sucho. :lol::lol::lol:

 

Dawno nie widziałem mechanizmu zmiany biegów w fordzie więc zawsze możesz zdjęcia wrzucić na forum jak to wygląda w środku i się zobaczy ale myślę że smar załatwi wszystko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję ślicznie jest Pan niezmiernie pomocny :*

Jutro będę działać również z tymi biegami.

Pozdrawiam i do miłego na forum :-)