Skocz do zawartości

Golf II reduktor BRC Tecno 70 kW jak ustawic


Rekomendowane odpowiedzi

Mała instrukcja

Obrazek

 

 

Śrubę regulacyjną na wężu zakręć na max potem odkręć z 5 obrotów

Odpal silnik pokrętło 2 powoli zakręcaj, jeśli zaczyna gasnąć odkręcaj 1 jak już zakręciłeś 2 wyreguluj obroty pedałem na ok 3000 i unieruchom pedał gazu lub poproś kolegi, teraz reguluj 2 tak by uzyskać jak najwyższe obroty nie ruszając pedału gazu jak już osiągniesz max obrotów zejdź na niskie obroty i za pomocą 1 wyreguluj jak najwyższe obroty biegu jałowego.

Zbyt mocne odkręcenie 1 powoduje nieliniową pracę układu, unikaj tego, choć jeśli chcesz odpalać na gazie to 1 powinna być nieco odkręcona.

 

 

Grzes taki mały problem po odpaleniu silnika i wejściu na 3000 obrotów przy regulacji 2 nic sie nie dzieje :S natomiast przy kręceniu 1 wchodzi na obroty

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/3/#findComment-12039
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To może tak śruba na imbus zakręć na max i odkręć około 1,5 obrotu odpal silnik wkręć go na 3000 i potem spróbuj regulować tą drugą śrubą, tylko pamiętaj silnik musi być ciepły

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/3/#findComment-12041
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest ciepły z tego co sie dowiedziałem to ta druga jest od regulacji obrotów na biegu jałowym, a wiedz już sam nie wiem :-?

 

[ Dodano: 2011-07-06, 13:52 ]

Na razie działa ustawiłem na oko i słuch wkręcałem silnik na obroty i patrzyłem jak sie zachowuje przy schodzeniu z nich na początku przy schodzeniu z obrotów silnik niemal gasł.

Po kilku próbach ustawiłem tak żeby dobrze wchodził na obroty i przy zejściu z nich zatrzymywał sie na 1000 obrotów a za kilka dni pojadę do jakiegoś prawdziwego gazownika niech sprawdzi i w razie czego ustawi poprawnie bo niemal każdy twierdzi ze potrzebny jest analizator spalin lub lambda nie mam ani jednego ani drugiego :(

Wielkie dzięki za pomoc i porady ;)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/3/#findComment-12043
Udostępnij na innych stronach

Gość automux
potrzebny jest analizator spalin lub lambda nie mam ani jednego ani drugiego

 

Jak nie masz w aucie sondy lambda ??

 

[ Dodano: 2011-07-06, 22:59 ]

Masz kolego zaraz za kolektorem wydechowym w rurze wydechowej sondę lambda jednoprzewodową podpinasz pomiędzy jej przewód a masę multimetr (miernik) i obserwujesz napięcia. Mają na przemian wskazywać w zakresie (0-1 Volta). Jeżeli jest bliżej 1V to mieszanka jest za bogata ujmujesz paliwa, jak jest bliżej 0V za mieszanka uboga). Najpierw sprawdź na benzynie czy jest ok, czy twoja sonda żyje.Wykres sinusoidalny np. raz 0,8V raz 0,2V daje mieszankę prawidłową tak samo ma być na obrotach.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/3/#findComment-12049
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zgadza sie ale nie sadzilem ze to lambda bo z tego co szukalem widzialem troche inne dzieki wielkie jutro sprawdze :)

 

[ Dodano: 2011-07-22, 12:53 ]

To ona chyba u mnie nie działa po odpaleniu na benzynie bylo 0,40 V pozniej wrosło do 0,46 V

na gazie od 0,40- 0,50 V napiecie mało co sie zmienia :|

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/3/#findComment-12295
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania