Gość automux Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 a filtr gazu czysty, miałem kiedyś przypadek facio mieniał filtr i uszczelniał przewód na silikon troszkę podlazło i przesłoniło otwór w rurce miedzianej i też na wolnych lipa była. A może na podmianę jakiś zastępczy wsadź aby wykluczyć wszystko inne. [ Dodano: 2011-07-04, 21:51 ] przeczyść tłoczki w elektrozaworach butli i na parowniku.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PrK89 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Powiem tak filtry gazu i powietrza były nie dawno zmieniane. Samochód po nagrzaniu się szarpał na gazie ale niskie obroty trzymał dobrze. Po zmianie membran i uszczelek w reduktorze coś mu po prostu odbiło i za groma nie chce odpalić z gazu. Sprawdzałem gaz dochodzi do reduktora i wychodzi dalej na gaźnik. Podczas jazdy prze łączyłem go na gaz samochód szedł w prawdzie nie tak dobrze jak zawsze ale jechał jakoś tam ale od razu po wciśnięciu sprzęgła gasł.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 W sumie mnie brakło pomysłów, albo kombinować z regulacją albo wybrać się do gazownika, mam jeszcze jedno pytanie jak samochód jedzie na benzynie ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Tak jak kolega pisze doprowadzić auto do prawidłowej pracy na benzynie, później na gazie. Ale przy regeneracji parownika nie zawsze wychodzi dobrze, trzeba zwracać uwagę na pieski (takie blaszki ruchome) czy nie maja luzów czy dobrze domykają przy redukcji ciśnienia. A tak na odległość już wiele nie wymyśli. Podmiana parownika na sprawny Cię ratuje. Sprawdź przewody ssące jeszcze może gdzieś łapie powietrze lewe.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12018 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PrK89 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Samochód na benzynie chodzi średnio dobrze bo mam przewiercona jedna dyszkę i czasami trochę mi faluje na niskich obrotach ale co do jazdy to śmiga dobrze. Samochód do regeneracji reduktora trzymał na niskich obrotach 1 tys obrotów i nie było że boli. Dzisiaj przejadę się do jakiegoś normalnego gazownika bo ten w moim mieście to totalny bałwan. Zajeżdżam do tego owego fachowca a on sobie siedzi z kolega gra w szachy i piwko pije łaskawie ruszył dupe żeby spojrzeć na reduktor. Nie zdążyłem go na gaz przełączyć a on że reduktor do wymiany... Chłop nic nie potrafi naprawić tylko od razu wymienia wszystko na nowe aż trafi co to... Takim to sposobem to mi się naprawa by nie opłacała... [ Dodano: 2011-07-05, 12:29 ] Dodam jeszcze że mam gaźnik Pierburg 2ee sterowany elektronicznie spędziłem sporo czasu szukając nowych dysz do niego ale nigdzie nie mogłem ich znaleźć   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Jak samochód jedzie na benzynie to i na gazie musi, posprawdzaj czy wszystkie węże gazowe są drożne czy ta śruba regulacyjna działa poprawnie, kurde nie może być tak że gaz jest a nie chce jechać, może coś sknociłeś przy składaniu reduktora.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12020 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PrK89 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Dzisiaj założyłem inny reduktor i tu niespodzianka samochód odpalił z gazu. Fakt nie pracował równo ani nie trzymał obrotów reduktor nie był nic ustawiany tylko założony na sprawdzenie. Kurde teraz głowie się co z moim jest nie tak. Reduktor ma jakieś 5 lat przebieg hymm trudno powiedzieć bo samochód miał już rok czasu instalacje LPG jak go kupiłem. Zdaje się złożyłem wszystko dobrze tam nie ma nic takiego co by można było zrobić źle ... a jednak coś jest nie tak   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12025 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Nie martw się nieraz tak jest zwłaszcza z reduktorami landi, w/g mnie najlepiej się regenerują lovato. A troszkę ich zregenerowałem. Myślę że po prostu stary Twój już się wysłużył, szkoda w niego ładować więcej kasy. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PrK89 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Chyba już wiem co było nie tak. Dźwignia tej pierwszej membrany była delikatnie zgięta. i tam jest taka gumka w mosiężną osłoną przymocowana śrubką jej nie powinno się wykręcać a ja to zrobiłem bo o tym nie wiedziałem. 5 lat to jeszcze nie taki stary reduktor a mój golfik jak na swój wiek ma nie duży przebieg około 253 tys a kupiłem go jak miał 214 tys z niecało roczną instalacja rok po sprowadzeniu do polski a wiedz nie jest dobity.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12028 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 tam jest taka gumka w mosiężną osłoną przymocowana To jest tzw piesek bardzo ważny jest podczas regeneracji, i na tym piesku jest taka ośka śrubkami przykręcona nie może mieć luzów na bok i nie może się huśtać na boki. Nic nie wolno doginać , przeginać, skrobać w reduktorze, niedopuszczalne są jakiekolwiek manipulacje niezgodne z procedurą która może zmienić parametry parownika (a szczególnie reduktora w instalacji CNG gdzie redukcja jest z 200 atmosfer). Ale dobrze że doszedłeś do błędu jaki popełniłeś podczas regeneracji. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się