Skocz do zawartości

Golf II reduktor BRC Tecno 70 kW jak ustawic


Rekomendowane odpowiedzi

Gość automux

a filtr gazu czysty, miałem kiedyś przypadek facio mieniał filtr i uszczelniał przewód na silikon troszkę podlazło i przesłoniło otwór w rurce miedzianej i też na wolnych lipa była. A może na podmianę jakiś zastępczy wsadź aby wykluczyć wszystko inne.

 

[ Dodano: 2011-07-04, 21:51 ]

przeczyść tłoczki w elektrozaworach butli i na parowniku.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12011
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Powiem tak filtry gazu i powietrza były nie dawno zmieniane.

Samochód po nagrzaniu się szarpał na gazie ale niskie obroty trzymał dobrze. Po zmianie membran i uszczelek w reduktorze coś mu po prostu odbiło i za groma nie chce odpalić z gazu.

Sprawdzałem gaz dochodzi do reduktora i wychodzi dalej na gaźnik.

Podczas jazdy prze łączyłem go na gaz samochód szedł w prawdzie nie tak dobrze jak zawsze ale jechał jakoś tam ale od razu po wciśnięciu sprzęgła gasł.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12013
Udostępnij na innych stronach

W sumie mnie brakło pomysłów, albo kombinować z regulacją albo wybrać się do gazownika, mam jeszcze jedno pytanie jak samochód jedzie na benzynie ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12014
Udostępnij na innych stronach

Gość automux

Tak jak kolega pisze doprowadzić auto do prawidłowej pracy na benzynie, później na gazie. Ale przy regeneracji parownika nie zawsze wychodzi dobrze, trzeba zwracać uwagę na pieski (takie blaszki ruchome) czy nie maja luzów czy dobrze domykają przy redukcji ciśnienia. A tak na odległość już wiele nie wymyśli. Podmiana parownika na sprawny Cię ratuje. Sprawdź przewody ssące jeszcze może gdzieś łapie powietrze lewe.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12018
Udostępnij na innych stronach

Samochód na benzynie chodzi średnio dobrze bo mam przewiercona jedna dyszkę i czasami trochę mi faluje na niskich obrotach ale co do jazdy to śmiga dobrze. Samochód do regeneracji reduktora trzymał na niskich obrotach 1 tys obrotów i nie było że boli.

Dzisiaj przejadę się do jakiegoś normalnego gazownika bo ten w moim mieście to totalny bałwan. Zajeżdżam do tego owego fachowca a on sobie siedzi z kolega gra w szachy i piwko pije xD łaskawie ruszył dupe żeby spojrzeć na reduktor. Nie zdążyłem go na gaz przełączyć a on że reduktor do wymiany... Chłop nic nie potrafi naprawić tylko od razu wymienia wszystko na nowe aż trafi co to... Takim to sposobem to mi się naprawa by nie opłacała...

 

[ Dodano: 2011-07-05, 12:29 ]

Dodam jeszcze że mam gaźnik Pierburg 2ee sterowany elektronicznie spędziłem sporo czasu szukając nowych dysz do niego ale nigdzie nie mogłem ich znaleźć :(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12019
Udostępnij na innych stronach

Jak samochód jedzie na benzynie to i na gazie musi, posprawdzaj czy wszystkie węże gazowe są drożne czy ta śruba regulacyjna działa poprawnie, kurde nie może być tak że gaz jest a nie chce jechać, może coś sknociłeś przy składaniu reduktora.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12020
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj założyłem inny reduktor i tu niespodzianka samochód odpalił z gazu.

Fakt nie pracował równo ani nie trzymał obrotów reduktor nie był nic ustawiany tylko założony na sprawdzenie.

Kurde teraz głowie się co z moim jest nie tak. Reduktor ma jakieś 5 lat przebieg hymm trudno powiedzieć bo samochód miał już rok czasu instalacje LPG jak go kupiłem. Zdaje się złożyłem wszystko dobrze tam nie ma nic takiego co by można było zrobić źle ... a jednak coś jest nie tak

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12025
Udostępnij na innych stronach

Gość automux

Nie martw się nieraz tak jest zwłaszcza z reduktorami landi, w/g mnie najlepiej się regenerują lovato. A troszkę ich zregenerowałem. Myślę że po prostu stary Twój już się wysłużył, szkoda w niego ładować więcej kasy. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12027
Udostępnij na innych stronach

Chyba już wiem co było nie tak.

Dźwignia tej pierwszej membrany była delikatnie zgięta. :(

i tam jest taka gumka w mosiężną osłoną przymocowana śrubką jej nie powinno się wykręcać a ja to zrobiłem bo o tym nie wiedziałem.

5 lat to jeszcze nie taki stary reduktor a mój golfik jak na swój wiek ma nie duży przebieg około 253 tys a kupiłem go jak miał 214 tys z niecało roczną instalacja rok po sprowadzeniu do polski a wiedz nie jest dobity.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12028
Udostępnij na innych stronach

Gość automux
tam jest taka gumka w mosiężną osłoną przymocowana

 

To jest tzw piesek bardzo ważny jest podczas regeneracji, i na tym piesku jest taka ośka śrubkami przykręcona nie może mieć luzów na bok i nie może się huśtać na boki. Nic nie wolno doginać , przeginać, skrobać w reduktorze, niedopuszczalne są jakiekolwiek manipulacje niezgodne z procedurą która może zmienić parametry parownika (a szczególnie reduktora w instalacji CNG gdzie redukcja jest z 200 atmosfer). Ale dobrze że doszedłeś do błędu jaki popełniłeś podczas regeneracji.

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2261-golf-ii-reduktor-brc-tecno-70-kw-jak-ustawic/page/2/#findComment-12029
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania