Skocz do zawartości

Potrzebuje rady/pomocy wyjaśnienia podmiany parownika


Gość punciak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam może głupio zapytam ale potrzebuje rady bo zmieniam parownik na próbę i nie chce płacić w serwisie 100zl tylko samemu może mi się uda...

 

A mianowicie rezygnuje z tego parownika bo regeneracja się nie udała

 

Landi le 98

 

 

reduktor_le98.jpg

 

a zakładam używany (na próbę)

 

 

redtom.jpg

 

 

kupiłem tester szczelności uszczelki zimeringi itd

 

Pytanie mam takie

 

1.

w starym parowniku mam też 2 el. magnesy czyli przepinam tylko styki(+ i -) w te el.magnesy

 

tak?

 

2.

czy ma znaczenie wejście - wyjście wody w parowniku?

czy jak podłącze tak będzie :lol:

 

 

3.

resztę przepinam tak jak ze starego w nowy czyli miedziana rurkę w filtr a gumowy waż od miksera w parownik.

tak?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.

w starym parowniku mam też 2 el. magnesy czyli przepinam tylko styki(+ i -) w te el.magnesy

 

tak?

 

tak

 

2.

czy ma znaczenie wejście - wyjście wody w parowniku?

czy jak podłącze tak będzie :lol:

 

ma znaczenie wlot płynu górą wylot dołem tam zresztą na pewno są strzałki gdzie jest wlot a gdzie wylot

 

3.

resztę przepinam tak jak ze starego w nowy czyli miedziana rurkę w filtr a gumowy waż od miksera w parownik.

tak?

 

tak

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok jeszcze 2 pytania nie mam 1000% pewności czy ten parownik będzie pasować czy np nie jest od sekwencji... Jak to sprawdzić rozpoznać???

 

Czy na parownik dawać masę bo wychodzi kabel pod śrubkę...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok jeszcze 2 pytania nie mam 1000% pewności czy ten parownik będzie pasować czy np nie jest od sekwencji... Jak to sprawdzić rozpoznać???

 

To parownik Tomasetto lub jak kto woli AGC stosowany do I i II generacji.

Sprawdź tu http://www.drypa.pl/kategoria230_REDUKTORY_LPG_-_Do_wtrysku.html

 

[ Dodano: 2011-06-27, 23:05 ]

Czy na parownik dawać masę bo wychodzi kabel pod śrubkę...

 

Najlepiej jest dać masę do masy pojazdu ale często idąc na łatwiznę montują do parownika pod śrubkę też to działa ale parownik musi być do części metalowej pojazdu przykręcony. Parownik montuj wzdłuż pojazdu nie w poprzek.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie wsadzony tam gdzie stary...Dzięki za rady..

 

[ Dodano: 2011-07-06, 19:17 ]

Jeszcze ostatnie pytanko czy na el magnesach ma znaczenie gdzie dam + a gdzie - bo na jednym mam oznaczenie na drugim(od filtra) brak

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.