Gość mariuszryś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam, mam następujacy problem z kontrolką check engine ; zapala się po przejechaniu paru metrów, gaśnie przy skręcaniu i przy przejeżdzaniu przez tzw. leżących policjantów i po paru metrach znów się zapala ,przy ruszaniu spod świateł gaśnie ,jak silnik pracuje w temp. około 80 st. to check gaśnie od obr. 2500 - 3000./ min.Kod z kom. pokazuje na 1220 i nie wiem co ma pompa wspólnego z ruchami sam. podczas skręcania czy podskakiwaniami na wybojach do zapalania sie checka.Jeżeli ktoś miał podobne objawy proszę o odpowiedz.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2216-zapalaj%C4%85ca-si%C4%99-kontrolka-check-engine-vectra/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Ten błąd w Twoim silniku oznacza wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem, możesz to sprawdzić w własnym zakresie w następujący sposób sprawdź czy nie ma przecieków w odnośnym systemie, sprawdź podłączone przewody i rurki pod kątem przełamań, uszkodzeń, itd. punkty pęknięcia lub ślady przetarcia na przewodach paliwowych lub wtryskowych, kontrola zmniejszającego się ciśnienia w odcinku wysokiego ciśnienia (przeciek, zablokowanie) są jeszcze inne procedury sprawdzania ale do tego potrzebny jest Tech, może jeszcze być uszkodzony nastawnik konta wtrysku ale to już jest ingerencja w pompę a koszt to około 700 zł   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2216-zapalaj%C4%85ca-si%C4%99-kontrolka-check-engine-vectra/#findComment-11718 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszryś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Dzięki za odpowiedź, wydaje mi się ,że sprawdzałem już kilka razy szczelność przewodów i nie zauważyłem nigdzie przetarć lub załamań . Jeden z majstrów od pomp wspomniał żeby najpierw zacząć od sprawdzenia ustawienia zapłonu a potem zabrać się za pompe wtryskową, bo według niego przycina się zawór dawki / wynika to niby z kodu P1220/ ale co ma zawór do ruchów nadwozia przy np. skrętach.Jeszce raz sprawdzę wszystkie połaczenia i z góry dziękuje za kolejne rady.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2216-zapalaj%C4%85ca-si%C4%99-kontrolka-check-engine-vectra/#findComment-11720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się