Skocz do zawartości

opel astra g 2dtl


Gość leowiki

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3

Pasek wielorowkowy to to samo co wieloklinowy - obie nazwy sa poprawne.

 

Aby wymienic taki pasek musisz zlokalizowac napinacz. Nastepnie kluczem (zazwyczaj 16mm) cofasz napinacz i blokujesz go wsuwajac jakis trzpien w otwory (np wiertlo fi 5) i demontujesz stary pasek. Miejsce na klucz bedzie w formie odlewu na czesci napinacza. Uwazaj bo sprezyna napinacza jest dosc mocna.

 

Czasami jest tak ze trzeba cos dodatkowo odkrecic w zaleznosci od przelotu paska przez poszczególne kółka osprzetu silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
kiepski dostęp

 

Wiec trzeba cos odkrecic zeby ułatwic sobie dostep.

Mysle ze z kanału/podnosnika dostep nie bedzie taki tragiczny, po odkreceniu oslony silnika i ew koła. Od góry moze faktycznie jest nieciekawie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania