Skocz do zawartości

combo 1.7cdti cięzko pali jak jest rozgrzany


Gość broda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie mam problem z Combolotem z17dth.Jestem ciemny w temacie diesla stąd moje być może głupie pytania.Pewnego dnia coś mu odbiło i po rozgrzaniu sie silnika są problemy z odpalaniem. O ile na zimnym pali od tzw."strzała" to po rozgrzaniu odpala za 3cim 4tym razem.

Komputer nie wywala żadnych błędów

Dziś po zdjęciu pokrywy wtryskiwaczy zobaczyłem 3ci wtrysk

822790979e5df740med.jpg

pływający w ropie .

Znalazłem tez przetarty węzyk od peszla w której idzie wiązka do wtrysku.

zatem moje pytanie : czy przetarty węzyk może mieć coś wspólnego z problemem podczas odpalania?? czy jest to zwykły zbieg okoliczności? węzyki sa jakieś specjalne czy moge kupić zwykłe w sklepie motoryzacyjnym?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy przetarty węzyk może mieć coś wspólnego z problemem podczas odpalania??

 

przetarty wężyk może jak najbardziej pokrzyżować plany kierowcy ;-)

 

czy jest to zwykły zbieg okoliczności?

 

całe życie to jeden wielki zbieg okoliczności :lol:

 

węzyki sa jakieś specjalne czy moge kupić zwykłe w sklepie motoryzacyjnym?

 

są to specjalne wężyki zbrojone łatwo do nabycia w sklepach motoryzacyjnych

 

Wymień uszkodzone przewody, odpal, sprawdź potem napisz czy pomogło bo może jeszcze wariować EGR który się dosyć często zawiesza.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniając wężyki okazało sie ze na jeden trójnik ma walnięty oring i z pod niego tez podcieka paliwo, najgorsze jest to ze niemożna kupić jednego tylko cały komplet z węzykami i trójnikami a koszt to 250zł w ASO wiec udałem sie na miasto i kupiłem jeden za 50gr.szczelność jest a problem z odpalaniem na ciepłym nie ustapił :-(

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ustale gdzie znadjduje sie ten czujnik to napewno sprawdze.

Kolejna rzecz to uszczelniacze wokół wtryskiwacza te na 2 śruby przykręcane - da sie je wymienić bez wyjmowania wtryskiwaczy czy czeka mnie zwalanie całej czapki z silnika? bo olejem zaczyna mi pluć z pod nich

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

uszczelniacze wymienione bez problemu można to zrobić bez demontażu wtryskiwaczy (wystarczy zdjąć przelewy)

co do czujnika temp to zlokalizowałem koło termostatu ale nie ma opcji zeby sie do niego dostać :-/

 

[ Dodano: 2011-06-26, 14:29 ]

Niestety wymiana czujnika nic nie pomogła, :-( dziwne jest tylko to ze po odpieciu kostki pali bez problemu

 

[ Dodano: 2011-07-11, 11:43 ]

wychodzi na to ze winne są wtryskiwacze. teraz pytanie czy trudno jest je zdemontować?

 

[ Dodano: 2011-12-01, 21:41 ]

sprawa rozwiązana winne były wtryski + rozrusznik

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.