Gość meison Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 witam mam taki problem jak odpalam silnik kiedy jest zimny pojawia się dziwne charczenie z tłumika i ma obroty okolice 1200 pochodzi tak minutę dwie i spadają obroty i pracuje cichutko silnik to x16xel opel astra G 1.6 16v nie mam pojęcia co to jest a i dodam że podczas tej sytuacji ma bardzo czuły pedał gazu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Możesz mieć zabrudzoną przepustnice warto by zdjąć rurę i zobaczyć w jakim stanie jest przepustnica.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość meison Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Możesz mieć zabrudzoną przepustnice warto by zdjąć rurę i zobaczyć w jakim stanie jest przepustnica. ale jak dodam tak szybkim ruchem trochę gazu to silnik pracuje już normalnie cichutko a jak nie dodam to pracuje tak przez minutę i spadaja obroty normalnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 W tym silniku jest przepustnica sterowane elektrycznie, jak się nie domknie do końca czy się sklei to możesz mieć takie objawy, warto sprawdzić wszystkie przewody z odmy czy są drożne.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość meison Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 W tym silniku jest przepustnica sterowane elektrycznie, jak się nie domknie do końca czy się sklei to możesz mieć takie objawy, warto sprawdzić wszystkie przewody z odmy czy są drożne. odma była czyszczona jakieś 3 miesiące temu a przepustnica w sumie jest czysta ale jeżeli się przykleja to jaki powód tego jak to wyeliminować ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 przepustnica w sumie jest czysta ale jeżeli się przykleja to jaki powód tego jak to wyeliminować ? to jest czysta czy w sumie jest czysta, w przepustnicy jest delikatny silnik więc nie wielki opór może powodować zakłócenia w pracy, druga rzecz warto sprawdzić czy gdzieś nie połyka fałszywego powietrza czy tez nie spadł jakiś wężyk z podciśnienia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się