Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

 

I niestety muszę pisać dalej :-/ Tylko raz rano zapaliła fajnie i stąd była już moja myśl że wszystko ok.

 

Teraz znowu muszę chwilę pokręcić żeby odpaliła. Co gorsze zdarzyło się że kręciłem parę sekund więcej na ciepłym !

Co obstawiać czujnik położenia wału ?

 

  • 2 tygodnie później...

Jeszcze nie wymieniłem żadnego czujnika.

Ale nowy objaw pomiar na akumulatorze.

Przy kręceniu napięcie spada do 8V.

Może gdzieś ty szukać przyczyny ?

O którego czujnika zacząć wymianę ?

 

[ Dodano: 2011-06-08, 13:05 ]

A dodam jeszcze jedno dość istotną rzecz.

Byłem na dobrym sprawdzeniu komputerowym auta.

Żadnych błędów, wszystkie parametry w normie.

 

Słuchaj no... a rozrusznik kiedy był przeglądany czy robiony?

 

Zastanawia mnie to:

Przy kręceniu napięcie spada do 8V.

Albo wina akumulatora, bo nie jest w stanie dać należytego prądu, albo wina rozrusznika, który prądu pobiera stanowczo za dużo. Na przykład kantowanie się wirnika na tulejkach może powodować takie zachowanie.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania