Gość Tomek123 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Witam wszystkich mam dwa problemy z silnikiem 3.1 TD .Pierwszy problem to przy każdym odpalaniu silnika czy jest on zimny czy ciepły ma wysokie obroty 1tyś. a kiedy popracuje z 10 minut obroty spadają na 800 .TAK jagby miał on ssanie ,ale to jest przecież dizel i powinien przy każdym odpalaniu mieć 800.Drugi problem to ma dziwną pracę , a mianowicie czasami coś mu żężi w silniku i to chyba na pierwszym cylindrze od chłodnicy (tak jakbym jechał polonezem na 78 oktanowej ruskiej bęzynie i mu zawory graly).taki sam dzwiek mam na pierwszym cylindrze.Proszę o pomoc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Silniki VM-a to niestety niewypały jeśli chodzi o górę. Najprawdopodobniej luzują się dźwigienki zaworowe - jest to problem wyrywania szpilek. Na forum jeepa często poruszają ten problem (stukanie) http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=37769&highlight=3.1td http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=58331&highlight=3.1td http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=15912&highlight=3.1td wysokie obroty http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=14505&highlight=3.1td   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek123 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Jak możesz to mi podpowiedz jak one wyglądają i gdzie są(dżwigienki zaworowe) czy to te które są przykręcone na dwie szpilki do głowicy patrząc z góry.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t=46&start=0 Zdjęcia przedstawiają VM-a 2.5 ale twój to to samo tylko + 1 cylinder. Jest opis problemów z silnikiem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek123 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t=46&start=0 Zdjęcia przedstawiają VM-a 2.5 ale twój to to samo tylko + 1 cylinder. Jest opis problemów z silnikiem. dżwigienki zaworowe wymienić to muszę zdejmować głowice czy nie ,a tak z ciekawości może wiesz ile taka część kosztuje!!!Czy w internecie dostanę tą cześć.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Popytaj na forum jeepa - oni mają obcykane detale, gdzie kupić, za ile itp.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek123 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 A co z głowicami mam je ściągać czy nie, zeby dżwigienki zaworowe wymienić   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Matko boska... nie drzyj sie. Nie musisz ściągać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek123 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Skoro nie musze ściągać głowic to dobrze ,ale podpowiedz jak wyjąć zwigienki zaworowe (bo pierwszy raz mam doczynienia z takim samochodem)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Popytaj na forum jeepa. Tam siedzą w temacie po same uszy, bo ten silnik sprawia każdemu te same problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się