Gość slikker Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Witam martwi mnie, że po około 25-30minutach normalnej miejkiej jazdy (czasem może nawet 20) silnik osiąga temperaturę 85-90 stopni płyn chłodniczy jest pod kreską "max" zauważyłem też, że przewód od chłodnicy do silnika jest bardzo gorący czy jest się czym martwić?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 czy jest się czym martwić? Opisałeś do połowy. Co się dzieje, jak już osiągnie tą temperaturę i ty dalej jeździsz na przykład godzinę czy dwie, stojąc w korkach czy te jadąc na trasie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 martwi mnie, że po około 25-30minutach normalnej miejkiej jazdy (czasem może nawet 20) silnik osiąga temperaturę 85-90 stopni Nie ma czym sie martwic, jest cieplo to i silnik sie szybko rozgrzewa. czy jest się czym martwić? Jesli silnik po osiagnieciu temperatury pracy (90-95st C) utrzymuje ja to wszystko jest ok. Wiadomo ze w korkach temperatura rosnie i wtedy wentylatory wymuszaja chłodzenie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slikker Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 no to dalsza czesc, przy gazowaniu na postoju temperatura przekraczala 100stopni po paru minutach wracala do normy, wiec tez nie wiem czy to dobrze czy zle a co do drzenia to tylko na biegu jalowym, przy nagrzanym silniku zawsze kiedy wrzuce luz albo wcisne sprzeglo cale auto zaczyna drzec dodam jeszcze ze zaplon byl troche przyspieszany i to chyba nic nie dalo, wiec nie wiem czy nie wrocic do poprzedniego ustawienia bo autko chyba troche wiecej pali dalej co do drzenia odlaczalem wszystkie swiece po kolei na rozgrzanym silniku drzenie wzmacnialo sie wiec pali na wszystkie gary juz na serio nie wiem, co tu jeszcze sprawdzic podmienic krokowca? moze aparat zaplonowy?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 A wentylator się włączał?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slikker Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 nie włączał się a wie ktos moze przy jakiej temperaturze powinien sie wlaczyc w golfie III 1.8?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Jak w większości przypadków: ok. 100*C Moim zdaniem telepie się bo się przegrzewa. Na pierwszy ogień wymienić czujnik wentylatora. Potem sprawdzić, czy czujnik podający informacje na zegar podaje je prawdziwe i czy faktyczna temperatura wynosi tyle ile wskazanie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slikker Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 dobra dzieki wymienie czujnik wentylatora ale jakos obawiam sie ze to cos powazniejszego   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się