Gość maniek02 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam, Mam problem, tzn podczas jazdy na trasie temp jest oki 88-90 st ( Viki B X20XEV) ale juz troche kłopoty zaczynaja sie po mieście Dziś np stoje na swiatłach temp ok 95-97 po chwili już 100 włacza sie wiatrak (obydwa) i po chwili wyłaczaja a wskazówka nawet nie drgnie w dół... czy nie powinien właczyć sie drugi "bieg" Jak rusze i przyśpiesze i ped powietrza chłodzi chłodnice temp spada do 88-90 i sie utrzymuje... Jak klime włacze to działaja tez oba... i drugie pytanko ile powinno być płynu chłodzacego w zbiorniczku na zimnym silniku (stan przy dolnej kresce czy przy górnej) Bo po zaparkowaniu wywaliło mi troche płynu korkiem ze zbiorniczka (nowy korek jest ) Dodam ze Vectra B polift X20XEV + LPG   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ile powinno być płynu chłodzacego w zbiorniczku na zimnym silniku (stan przy dolnej kresce czy przy górnej) prawidłowy stan to poniżej górnej kreski, pozostałe objawy to są moim zdaniem normalne, mam tak samo w Omedze.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10734 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Hmmm jak mam np połowa stanu pomiedzy górna a dolna kreska to wywala mi płyn korkiem ( kupiłem nowy korek i to samo) i nie wiem dlaczego   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak wywala płyn korkiem możesz mieć uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, no chyba że się przegrzewa a za to może być odpowiedzialny termostat który nie do końca się otwiera, możesz jeszcze mieć tez uszkodzony czujnik temperatury włączający wentylator. Było coś robione przy silniku czy to tak od samości się stało ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 nic nie robione ale jak UPG to by mi grzał sie co czy nie [ Dodano: 2011-04-27, 16:36 ] Termostat mam nówke sztuke ma przelatane ok 10-12 tys na nim oryginał brałem (chyba WAHLER) ale podczas jazdy jest wszystko gicio... trzyma temp nie grzeje sie a drugi bieg wiatraka przy jakiej tem ma sie właczyc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Nie wiem dokładnie przy jakiej temperaturze włącza drugi wiatrak, na chłodnicy są dwa wyłączniki jeden dla jednego wiatraka a drugi przez rezystor do drugiego wszystkie te elementy są na chłodnicy więc tam szukaj przyczyny może jeden z wyłączników jest uszkodzony.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 jutro przyjade z nocki rano, to w południe jakos tam dokopie sie wiem ze sa dwa od 1 i 2 biegu klime włacze to dwa działaja ale chyba to bedzie to że nie działa ten drugi bieg   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W tym silniku drugi bieg włącza się przy 105 lub 107st. Dokładnie nie pamiętam. Termostat otwiera się przy ok 95st a całkowite otwarcie 107st. Miałem ten sam problem co ty w omedze z tym silnikiem. Po wymianie UPG było dużo lepiej ale po 1-2tys km problem powracał. Na twoim miejscu pokombinował bym żeby 2 bieg załączać przy ok 95st. Na włączonej klimie 1 bieg powinien chodzić non-stop niezależnie od temperatury. Dodam jeszcze że pasuje do tego silnika termostat od diesla. W sklepie ci dobiorą, chyba od 2.5 TD z tego co pamiętam i otwiera się przy 88st. Zawsze kilka stopni szybciej.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10749 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Wałsnie poczytałem na Vectra unlimited i tez podobnie było z UPG i np problem powracał po ok 20-30 tys nie wiem czy nie zrobić sobie poprostu osobnego włacznika na drugi bieg... tak zebym mogł z kabiny go właczyc a 1 bieg razem z klima sie odpala   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10756 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 MOżesz wszystkie drogi prowadzą do szczęścia Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2050-walka-z-wiatrakami-vectra-b/#findComment-10757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się