maciekchn Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam mam problem już z 10 razy pękł wężyk od spryskiwacza tylnego w astrze f 94 HB.Pęka przeważnie w okolicach tej gumy od klapy co z auta wchodzi do klapy.Czego to wina czy trudno wymienić wężyk po stałości bo sztukuje go co chwile. [ Dodano: 2011-04-15, 22:33 ] Myślę ze chyb zastosuje coś takiego LINK ale czy trudno jest przeciągnąć go z początku (pod maski) do końca tylnej klapy?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Posztukuj jeszcze raz ale zastosuj w tym miejscu gumowy wężyk taki jak stosuje się w wtryskach lub w połączeniach podciśnieniowych, wymiana nie jest łatwa wężyk biegnie dachem potem schodzi lewym słupkiem, można spróbować złączyć dwa wężyki i ciągnąć stary który nam wciągnie nowy ale jak Ci się połączenie zerwie to potem jest ta brzydka praca z rozkręcaniem podsufitki.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Kurcze to nie ciekawie.... ale ogólnie wężyk w originale jest twardy jak by miał ze 100lat.... boje się ze na "zakrecie" może pęknąć i będzie wielka d.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Poczekaj aż będzie cieplej, samochód się zagrzeje i wężyk będzie miekki wtedy będzie łatwiej stary wyciągnąć jednocześńie ciągnąc nowy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się