Gość Piotras Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam. Jakiś czas temu mialem małe małe zwarcie na kablach, i stopil sie doszczetnie malutki przekaznik.Przekaznik, a wlasciwie kostka ciagnela sygnal z obrotomierza(znajduje sie pod maska przy podszybiu-do wgladu zdjecie jakby ktoś chcial) Po wymianie przekaznika(kostki) na uzywany ze szrotu samochod mial nastepujacy problem: Jezdzil, ale dusil sie przy gwaltownym dodaniu gazu zarowno na bezynie jak i na gazie, przy spokojnej jezdzie, jezdzil. Nie jestem pewny czy to wina tego przekaznika, ale tak czy inaczej przed zwarciem samochod jezdzil bez problemow. Po jakims czasie samochod przestal odpalac. Przy probie odpalenia go, zalewa dwie swiece, 3 i 4(numeracja tak jak w kopułce) a w garach stoi kaluza paliwa. Iskra jest, swiece zmieniane, kopulka nowa. Caly uklad paliwowy tez sprawdzony.Probowalem Rowniez odpalic go na zaciag na gazie, i odpalil, ale po dodaniu gazu odrazu zdychal. Moze to czujnik halla? Niestety nie posiadam oscyloskopu zeby go sprawdzic. Silnik to 1.6 16v na gazniku. Dzieki za wszelka pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1996-nissan-100nx-nie-odpala/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Rozpocznij od kontroli ciśnienia w cylindrach, nie podoba mi się to że zalewa 3 i 4 cylinder przypuszczalnie możesz mieć wydmuchaną uszczelkę pod głowicą między tymi cylindrami ale kontrola ciśnienia to pokaże.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1996-nissan-100nx-nie-odpala/#findComment-10371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotras Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zapomnialem dodać ze mechanik sprawdził mi cisnienie w cylindrach, stwierdzil ze jest takie jak ma byc.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1996-nissan-100nx-nie-odpala/#findComment-10380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yoda Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 To nie ma nic wspólnego z tym czujnikiem,(gdy jest uszkodzony nie zapali ,żeby nie wien co).Coś mi tu nie pasuje z tym gaznikiem,zobacz jak jest sterowana druga gardziel skoro dławi się przy wcisnięciu "gazu" może zalewać i tak wracamy do zwarcia. Skoro przekaznik ten zasilany był od obrotomierza i teraz nie działa poprawnie to sterownik dawkuje paliwo nie tak jak trzeba,czy tam napewno jest gaznik a nie wtrysk jednopunktowy ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1996-nissan-100nx-nie-odpala/#findComment-10383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotras Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Gaznik został rozkrecany i sprawdzony, wszystkie przewody podcisnieniowe rowniez. To jest gaznik, tylko ze to jest gaźnik elektronicznie sterowany. No i gdyby to moglabyc wina gaznika to chyba powinien jezdzic na gazie ? Mnie sie bardziej wydaje ze to moze byc wina iskry, wprawdzie jest ale moze byc za slaba? Albo moze byc w niewlasciwym momencie. Silniczek jest na łancuchu, takze napewno nie przeskoczył łancuch.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1996-nissan-100nx-nie-odpala/#findComment-10384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się