Skocz do zawartości

Upg 1.0 Fire UNo


Gość marciness12

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marciness12

Witam. Mam pytanie gdy zagrzeje silnik i przejade kilka naście kilometrów ok 12km, to gdy zgasze samochód i pujde odkręcić korek przy chłodnicy to syczy i bulgocze , ale jak pomału odkręce to nie wywala płynu. Albo jak odkręce po 3min od zatrzymania to też nie wywala. Czy to może być oznaka padniętej upg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym. Ciśnienie robocze na gorącym silniku to ok. 1.5 bara. Zjawiskiem normalnym jest, że gdy rozszczelnisz układ poprzez odkręcenie korka to wywali trochę płynu.

Producenci umieszczają nawet naklejkę ostrzegającą o tym zjawisku - aby nie odkręcać na gorącym tylko na zimnym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marciness12

oki rozumię. A jakie są skutki kończącej się pompy wody. Bo mi obok pompy wody są maluteńkie oznaki wyschniętego płynu chłodniczego . koło tego uszczelniacza. Czy to zacierająca się pompa wody i przy około 1,5 tys obrotów słychać jakies stuczenia jakby łożysko było zepsute.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania