Gość punciak Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Witam w sobotę będę czyścił przepustnice w punto jest to 1pkt wtrysk...czym wyczyścić wtryskiwacz ? moczyłem go już w carbon&clear w kieliszku i osad się pojawiał... czyszczę go ponownie bo chyba od nastu lat filtr paliwa nie był wymieniany...Przepustnice będę mył benzyna. Mam kilka pytań: 1.Jak sprawdzić prawidłowo działający silniczek krokowy. 2.Jak sprawdzić czujnik położenia wału. 3.Jak sprawdzić cewki. 4.Jak sprawdzić prawidłowe podawanie pompy paliwa. 5.Jaki pobór prądu powinien być na postoju w aucie? I jak sprawdzić miernikiem? 6.Czym zastąpić uszczelkę pomiędzy przepustnicą...czy blaszka np z puszki i sylikon będzie dobrym wyjściem? Do dyspozycji mam miernik... Nie posiadam specjalnych narzędzi wiec liczę o domowe rady   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Na wszystkie pytania oprócz pierwszego odpowiedzi są na forum - było omawiane, wystarczy wyszukiwarki użyć...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yoda Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Czujnik położenia wału powinien mieć rezystancję ok: 680-850 omów. cewka zapłonowa na zasilaniu: ok:kilkunastu omów, na wyjsciu kilkanaście kiloomów. Pod obudowę przepustnicy dorób uszczelkę z kartonu po pudełku od butów. Na pompę paliwa są dwa sposoby: 1. sprawdż ciśmienie manometrem powinno wynosić min. 1 bar 2. podłącz na "krótko" i zmierz wydajność w l/min. powinno być min: 150cm3/10sekund. Tam raczej nie ma silniczka krokowego tylko zwykły silnik el. z przekładnią ,więc podłącz mu zasilanie i jak działa w obie strony - to dobry. Pobór prądu na postoju nie powinien przekraczać 60mA. Podłącz amperomierz (multimetr) między jedną z klem a akumulator. Powodzenia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Yoda Wielkie dzięki masz piwko. [ Dodano: 2011-04-06, 18:49 ] Jeszcze pytanko czym wymyć sam wtryskiwacz (benzyna,rozpuszczalniki jakieś ?) Potrzebuje też wszystkie styki przeczyścić kiedyś był taki preparat coś jak WD40 ale typowo do styków ,taki "penetrator"..Jakieś nazwy zna ktoś by był tani i dostępny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yoda Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 WD 40 się nie nadaje,( to środek smarny,daje skutek odwrotny od zamierzonego)polecam preparat :kontact", jest świetny za 8zł. Może wystarczy kupić płyn firmy STP do układów paliwowych,po wlaniu do baku sam wszystko wyczyści. Tak wogóle to wtryskiwacze czyści się ultradzwiekowo,ale to kłopot ,bo trzeba to zlecić firmie. Dobre piwko....   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Yoda Właśnie wiem WD 40 się nie nadaje gdzie ten "kontakt" można dostać? w marketach maja coś takiego bo pracuje teraz do 18 a sklepy już wtedy pozamykane Ostatnio moczyłem go w kieliszku z benzyna załączając go na krótko co chwila i osad się pojawiał na dnie... Do baku wlałem już stp troszkę poprawa była ale wiadomo jak samemu nie wyczyścisz to żaden płyn tego nie zrobi sam.... Dodam ze auto straszeni kuleje na PB i jazda na Pb prawie jest nie możliwa... Sprawdziłem 2 cewki które kupiłem kiedyś na jednej jest na wtyku 000.9Ώ na kable 07.61 kΏ W drugiej pokazuje 0 na kablach.... .... i pytanie z innej beczki, czy niski poziom płynu hamulcowego może mieć wpływ na obroty silnika ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yoda Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Poziom płynu chamulcowego nie ma absolutnie żadnego związku. Preparatu "kontakt" szukaj w sklepach elektrycznych/elektronicznych. Niektóre cewki zapłonowe współczesnie produkowane tak mają (ok.0 na pierwotnym, i ok.8/10 kohm na wtórnym),grunt by dawała wysokie napięcie-po załączaniu np. prostownikiem. A z tym wtryskiwaczem,spróbuj sprężonego powietrza,rozbierz ile sie da,on ma w środku filtr siatkowy i na nim są te osady. I jeszcze uwaga ! wtryskiwacz pracuje pod niskim napięciem 3 V ,także nie podłaczaj absolutnie go pod prostownik - bo go stracisz. Napisałeś ,że kuleje,skoro tak pomież cisnienie sprężania w cylindrach.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Z ostatniego czyszczenia dawałem mu 12 z akumulatora i zaskakiwał... Ciśnienia nie sprawdzałem jeszcze... [ Dodano: 2011-04-07, 21:49 ] Auto odpala na dotyk... ładnie odpala i szybko wiec kompresja chyba jest...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yoda Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 To,że ładnie zapala i na dotyk nic nie znaczy (uwież mi ),wykręć świece i podłącz ciśnieniomierz. Przy nierównym/zaniżonym ciśnieniu silnik bedzie się bujał/kolebał.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Jedyny ciśnieniomierz to mam domowy do mierzenia sobie ciśnienia jak się patrze na tego grata... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się