Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość desan24

Witam, odświeżam trochę temat, bo sam zamierzam kupić Zegary z obrotomierzem ale pojawił się mały mętlik w głowie :).

Mam astra classic 1.4 z 99, bez obrotomierza. Licznik firmy VDO, W=1102, z dwiema kostkami. Jedna ma dużo kabelków, druga tylko dwa ;). Znalazłem taki sam licznik VDO W=1102, tylko teraz:

Czy będzie pasował? O co chodzi z tymi impulsorami? Jak nie będzie obrotomierz chodził to co mam zrobić? Na forum Opla były takie przypadki ze ktoś musiał zielony kabelek z cewki prowadzić do kostki do PINU nr 8 (ale to już pogrzebany temat wiec ciężko tam o odpowiedź), ale nigdzie nie mogę znaleźć schematu tej kostki. Wszyscy mówią ze to bardzo proste, Plug&Play a jednak pojawiają się problemy.

 

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czy będzie pasował?

Tak.

O co chodzi z tymi impulsorami?

Żadne impulsory.

Jest to dla ciebie nieistotne, potrzebuje tego sterownik silnika a nie obrotomierz.

Jak nie będzie obrotomierz chodził to co mam zrobić?

Z cewki zapłonowej (zielony kabelek) pociągnąć do kabiny i podłączyć do wolnego pinu we wtyczce, jeśli go nie będzie - powinien byc.

 

A wyjmowałeś zegary, że wiesz, że nie masz tego zielonego w kostce licznika?

Ja w swojej astrze wsadziłem tylko licznik z obrotomierzem i nic więcej.

A to jest 8 pin w większej wtyczce.

 

tak, zgadza się zielony w (8pin) z 16 pinowej kostce

wymieniłem tranzystor, kondensator i stabilizatorek i nadal mam problem z check engine :-/

kody błędów 24 i 35, krokowiec nowy, przewody podciśnienia sprawdzone i wymienione, masz jakiś pomysł?

 

A nie było coś dłubane przy śrubce zderzaka przepustnicy?

Może ktoś próbował podnieść mu obroty poprzez uchylenie przepustnicy osiągane wkręceniem śrubki?

 

raczej nie było, wygląda na nieruszaną od nowości samochodu, znajomy mówi że potencjometr przepustnicy mógł zakończyć żywot i stąd te objawy, jadę 90 na 4, ze 2800obr, wciskam sprzęglo nagle i obroty lecą na 500, czasem wstają na 900 a czasem silnik gaśnie, brak mi pomysłow :-?

 

Masz LPG. Jak jest z rurami dolotu do puszki filtra?

Czy ta rura łapiąca powietrze, biegnąca z pasa przedniego jest założona na puszkę filtra?

 

Zdejmij ją natychmiast i skieruj gdieś w bok. Auto odżyje i zacznie normalnie jeździć.

To, że gaśnie to wynik tego, że tą rurą wpada do puszki filtra powietrze z ciśnieniem. Gaz reguluje się na biegu jałowym - tak więc przygasa z nadmiaru powietrza bo mieszanka znacznie ubożeje.

Ja w swojej odpiąłem rurę od pasa przedniego i będąc podłączoną do puszki filtra powietrza skierowałem ją w bok w kierunku nadkola.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania