Gość desan24 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Witam, odświeżam trochę temat, bo sam zamierzam kupić Zegary z obrotomierzem ale pojawił się mały mętlik w głowie . Mam astra classic 1.4 z 99, bez obrotomierza. Licznik firmy VDO, W=1102, z dwiema kostkami. Jedna ma dużo kabelków, druga tylko dwa . Znalazłem taki sam licznik VDO W=1102, tylko teraz: Czy będzie pasował? O co chodzi z tymi impulsorami? Jak nie będzie obrotomierz chodził to co mam zrobić? Na forum Opla były takie przypadki ze ktoś musiał zielony kabelek z cewki prowadzić do kostki do PINU nr 8 (ale to już pogrzebany temat wiec ciężko tam o odpowiedź), ale nigdzie nie mogę znaleźć schematu tej kostki. Wszyscy mówią ze to bardzo proste, Plug&Play a jednak pojawiają się problemy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Czy będzie pasował? Tak. O co chodzi z tymi impulsorami? Żadne impulsory. Jest to dla ciebie nieistotne, potrzebuje tego sterownik silnika a nie obrotomierz. Jak nie będzie obrotomierz chodził to co mam zrobić? Z cewki zapłonowej (zielony kabelek) pociągnąć do kabiny i podłączyć do wolnego pinu we wtyczce, jeśli go nie będzie - powinien byc.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11158 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wool Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 tylko w której wtyczce i który pin   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 A wyjmowałeś zegary, że wiesz, że nie masz tego zielonego w kostce licznika? Ja w swojej astrze wsadziłem tylko licznik z obrotomierzem i nic więcej. A to jest 8 pin w większej wtyczce.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wool Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 tak, zgadza się zielony w (8pin) z 16 pinowej kostce wymieniłem tranzystor, kondensator i stabilizatorek i nadal mam problem z check engine kody błędów 24 i 35, krokowiec nowy, przewody podciśnienia sprawdzone i wymienione, masz jakiś pomysł?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 A nie było coś dłubane przy śrubce zderzaka przepustnicy? Może ktoś próbował podnieść mu obroty poprzez uchylenie przepustnicy osiągane wkręceniem śrubki?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wool Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 raczej nie było, wygląda na nieruszaną od nowości samochodu, znajomy mówi że potencjometr przepustnicy mógł zakończyć żywot i stąd te objawy, jadę 90 na 4, ze 2800obr, wciskam sprzęglo nagle i obroty lecą na 500, czasem wstają na 900 a czasem silnik gaśnie, brak mi pomysłow   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Masz LPG. Jak jest z rurami dolotu do puszki filtra? Czy ta rura łapiąca powietrze, biegnąca z pasa przedniego jest założona na puszkę filtra?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wool Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 tak, jest załorzona   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Zdejmij ją natychmiast i skieruj gdieś w bok. Auto odżyje i zacznie normalnie jeździć. To, że gaśnie to wynik tego, że tą rurą wpada do puszki filtra powietrze z ciśnieniem. Gaz reguluje się na biegu jałowym - tak więc przygasa z nadmiaru powietrza bo mieszanka znacznie ubożeje. Ja w swojej odpiąłem rurę od pasa przedniego i będąc podłączoną do puszki filtra powietrza skierowałem ją w bok w kierunku nadkola. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/page/2/#findComment-11280 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się