ArKos Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Tak samo "od ręki" da się wydębić Lexa albo Irmiego. 4-5 stówek i jest. Ja osobiście spotkałem 1 raz (słownie jeden) graty z x20xer Może nie miałem szczęścia   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-13689 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Ja bujam sie po kilku forach i ani razu jescze nie udało mi sie namierzyć nić od X20XER ... w sumie na Astra Klub tylko głwoice i wałki od tego XER ale to kolega dorwał do swojej Vectry... i wsio mam juz zrobione prawie 2 tysiaki od "remontu" kolektora i jest narazie cacy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-13816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Barton Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 No popatrz, a mi zalega w garażu kompletny z dwururką   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-13839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Barton, to sprzedaj i się nie podniecaj ...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-13868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brratek Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 W mojej Viki też walnoł kolektor tylko był już spawany Myślałem o kolekotrze od C20Xe i przerobka pod X20XEv.. ale wujek przyjechał do nas na urlop i zrobił mi to inaczej (Wujek były pracownik Jelcza w Jelczu -Laskowicach) Co nam potzreba: - wiertarka+ wiertło 5-6mm - gwintownik narzynka 5-6 mm - pret najlepiej miedziany lub mosiezny 5-6 mm - gumówka, klej do matalu - browar na umilenie pracy I zaczynamu:) Wiercimy przed peknieciem otwór, narzynamy gwint, gwintujemy pret, maczamy w kleju i wkrecamy,obcinam na równo z kolektorem i tak miejsce koło miejsca az całe pekniecie nam sie skończy, dobrze zrobić otówr jeszcze za peknieciem aby "odprezyć" czy jakos tak potem delikatnie szlifujemy i równamy prety wystajace z kolekotrem, profilaktycznie "zamazujemy" klejem po wierzchu i zostawiamy na ok 12-24 h do wsychniecia kleju (zalezy jaki mamy) Kurde jeżdze już tydzień i super jest koszt ok 60 PLN zobaczymy jak długo wytrzyma- wujek zapewnił ze bedzie słuzyło i śłużyło w ten sposób były robione pekniete bloki silników (np jak sie silnik rozmroził) W Autosanach, Jelczach itp itd Niestety fotek nie posiadam:( zrobiłem jak wyżej i hula Uwagi: * Użyłem SuperGlue za 0,99zł z kiosku... w końcu też klei metal * zamiast kolorowego pręta łatwiej dostać mosiężne śrubki... ja kupiłem 10 sztuk m5 we Wrocławiu ul. Komuny Paryskiej 49, koszt-5zł (150zł/kg (!)). * nawiercałem otwór w kolektorze (polecam wiertło typu HSS ze stali szybkotnącej) w ten sposób, żeby zazębiał się z poprzednim - brak ryzyka wykręcania się gwintu podczas pracy silnik (wibracje) * użyłem wiertła 4mm (3zł), gwintownik m5 (17zł), śrubki mosiężne m5 (5zł) * jak ktoś nie wie: wiercić na WOLNYCH obrotach maczając co chwilę wiertło w zimnej wodzie (kubeczek) Po robocie zniknęły poniższe usterki auta: * walenie wydechu pod nogami podczas odpalania (zwalałem to na poduchę pod silnikiem...) * wyrównały się obroty na benzynie, auto nie przygasa przy V>50km/h * lepiej się zbiera - POWER IS BACK * jeszcze nie wiem czy mniej będzie palił (do tej pory 12,5 LPG/100km) ale spodziewam się, że tak   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-15221 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 * lepiej się zbiera - POWER IS BACK Szukaj kolektora od c20xe -> welcome power   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-15255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koshen Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 W mojej Viki też walnoł kolektor tylko był już spawany Myślałem o kolekotrze od C20Xe i przerobka pod X20XEv.. ale wujek przyjechał do nas na urlop i zrobił mi to inaczej (Wujek były pracownik Jelcza w Jelczu -Laskowicach) Co nam potzreba: - wiertarka+ wiertło 5-6mm - gwintownik narzynka 5-6 mm - pret najlepiej miedziany lub mosiezny 5-6 mm - gumówka, klej do matalu - browar na umilenie pracy I zaczynamu:) Wiercimy przed peknieciem otwór, narzynamy gwint, gwintujemy pret, maczamy w kleju i wkrecamy,obcinam na równo z kolektorem i tak miejsce koło miejsca az całe pekniecie nam sie skończy, dobrze zrobić otówr jeszcze za peknieciem aby "odprezyć" czy jakos tak potem delikatnie szlifujemy i równamy prety wystajace z kolekotrem, profilaktycznie "zamazujemy" klejem po wierzchu i zostawiamy na ok 12-24 h do wsychniecia kleju (zalezy jaki mamy) Kurde jeżdze już tydzień i super jest koszt ok 60 PLN zobaczymy jak długo wytrzyma- wujek zapewnił ze bedzie słuzyło i śłużyło w ten sposób były robione pekniete bloki silników (np jak sie silnik rozmroził) W Autosanach, Jelczach itp itd Niestety fotek nie posiadam:( zrobiłem jak wyżej i hula Uwagi: * Użyłem SuperGlue za 0,99zł z kiosku... w końcu też klei metal * zamiast kolorowego pręta łatwiej dostać mosiężne śrubki... ja kupiłem 10 sztuk m5 we Wrocławiu ul. Komuny Paryskiej 49, koszt-5zł (150zł/kg (!)). * nawiercałem otwór w kolektorze (polecam wiertło typu HSS ze stali szybkotnącej) w ten sposób, żeby zazębiał się z poprzednim - brak ryzyka wykręcania się gwintu podczas pracy silnik (wibracje) * użyłem wiertła 4mm (3zł), gwintownik m5 (17zł), śrubki mosiężne m5 (5zł) * jak ktoś nie wie: wiercić na WOLNYCH obrotach maczając co chwilę wiertło w zimnej wodzie (kubeczek) Po robocie zniknęły poniższe usterki auta: * walenie wydechu pod nogami podczas odpalania (zwalałem to na poduchę pod silnikiem...) * wyrównały się obroty na benzynie, auto nie przygasa przy V>50km/h * lepiej się zbiera - POWER IS BACK * jeszcze nie wiem czy mniej będzie palił (do tej pory 12,5 LPG/100km) ale spodziewam się, że tak i jak tam dalej trzyma kolektor ? , pytam bo użyłeś SuperGlue a raczej nie jest on odporny na wysokie temperatury   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-15669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brratek Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam. [hide]Naprawiłem swój pęknięty kolektor bez spawania i odkręcania go od silnika i chodzi bez kłopotu już około 2 lata. Naprawię też Twój. Pisz na brratek [orangutan] gmail [dot] com. Mieszkam we Wrocławiu (albo podjedziesz, albo prześlesz kolekor pocztą).[/hide]   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-26729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Reklama jest PŁATNA. Zarabiasz, to płac za reklamę. Jeszcze raz i kaukaz... lubisz bany, rób tak dalej.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1887-p%C4%99kni%C4%99ty-kolektor-wydechowy-opel-vectra-x20xev/page/2/#findComment-26730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się