Skocz do zawartości

tarpanie


Gość bopietka

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo możliwe,że powodem szarpania samochodem przy chamowaniu silnikiem są

luzy w zawieszeniu przednim,np: w łożyskach piast kół, co przy przednim napędzie

powoduje ,że koła cofając się po zdjeciu nogi z pedału przycierają o tarcze chamulcowe np.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Yoda,

 

W tym przypadku raczej chodzi o szarpanie silnika. Nierównomiernie schodzi z obotów i przyszarpuje az nie wciśnie się sprzęgła.

 

powoduje ,że koła cofając się po zdjeciu nogi z pedału przycierają o tarcze chamulcowe np

 

Ciekawa teoria, tylko cieżko to pojąć bo i koło i tarcza hamulcowa jest przykrecona do jednej i tej samej piasty, co uniemożliwia ocieranie sie kół o tarcze :roll:

 

Powodów może być mnóstwo... impulsator raczej bym wykluczył, chyba ze silnik gaśnie np przy dojazdach do swiateł.

 

Oglądałeś świece, wszystie cylindry palą? Na wolnych obrotach pracuje równo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ,masz rację tu popełniłem błąd merytoryczny,chodziło mi o możliwość przycierania tarczy w zacisku przy luzach w łożysku piasty-- oczywiście. ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania