Gość dzazgol1 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Witam. Będę się zabierał za wymianę uszczelki pod głowicą w golfie III, silnik 1.4.Czy mogę prosić o jakiś krótki opis tych czynnośći. I mam jeszcze jedno ważne pytanie: czy niezbędny jest klucz dynamometryczny, czy dam radę bez niego?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 czy niezbędny jest klucz dynamometryczny Tak, jest niezbedny jesli chcesz to zrobic dobrze. Do tego warto miec przystawke aby móc dokrecac sruby na kąty. Co prawda mozna tez recznie, mozna na stare sruby i wiele osób tak robi ale lepiej zrobic zgodnie ze sztuka i miec spokój na kilka lat. krótki opis tych czynnośći 1 Odłączasz akumulator 2 Demontujesz rozrzad, opróżniasz układ chłodzenia, odkrecasz kolektory, aparat zaplonowy, odłaczasz wszystkie weze, odpinasz wtyczki od czujników 3 Demontujesz dekiel klawiatury (jesli potrzeba) 4 Odkrecasz sruby głowicy w kolejnosci dokrecania (zaczynasz od srodka i lecisz w kółko odkrecajac kazda po kolei do konca.) 5 Zdejmujesz głowice z bloku Montaż 1 Czyścisz powierzchnie bloku z pozostalosci starej uszczelki, wydmu*** ojejciujejciu! ***esz syf z gwintów srub głowicy 2 Nakładasz nowa uszczelke (niczym nie smarujesz) TOP ma byc do góry. 3 Na uszczelke zakładasz zabielona głowice 4 Dokrecasz wszystkie sruby recznie sama przedłuzka (nowe sruby) 5 Dokrecasz sruby odpowiednim momentem w kolejnosci od srodka na zewnatrz w kólko (kierunek nieistotny) 6 Dociagasz jak podaje producent, na opakowaniu uszczelki powinna byc informacja jak dociagac sruby 7 Montujesz caly osprzet, kolektory, aparat, rozrzad, wałek rozrzadu, wszystkie weze, wtyczki 8 Zalewasz płynem układ chłodzenia 9 Mozesz odpalac (w celu sprawdznia poprawnosci złozenia rozrzadu mozesz przekrecic wałem kilka razy przed pierwszym odpaleniem) Z popychaczy hydraulicznych trzeba wycisnac olej, lub wykonac regulacje zaworów jesli kasowanie luzu nie odbywa sie przy pomocy cisnienia oleju.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kałuż Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 http://astraklubpolska.pl/golink.php?get=aHR0cDovL3d3dy5mb3Rvc2lrLnBsL3Bva2F6X29icmF6ZWsvNzEwY2VlNDNmZGZjZDYwYy5odG1s czy to głowica czy co, pali na biało a po przegazowaniu to.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 po przegazowaniu to Czyli co? Olejem z wydechu rzyga czy jak? pali na biało To objaw uszczelki głowicy lub samej głowicy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kałuż Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 w poscie wyzej jest foto, po przegazowaniu czarna trawa.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 No przecież widzę, że nie czerwona... Pomacaj to co to jest. Tłuste jak olej, brudne jak sadza czy jak?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kałuż Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Raczej tłuste jak olej.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Stało się to nagle czy miał tendencje do żarcia oleju?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kałuż Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 stało sie to nagle, oleju i płynu nie ubywało i nie ubywa, szybko sie grzeje, do 2tys obrotów muł, troszke wieksze spalanie, gdy ciepły czasami ciężko go odpalić. Wiem że to wskazuje na upg do tego check czujnik spalania stukowego.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Stukowe spalanie albo z oleju w komorze spalania albo z płynu. Uszczelka głowicy lub głowica kaputt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się