Skocz do zawartości

Pali się kontrolka SRS


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Wczoraj wymieniłem zegary na nowe. Odłączyłem akumulator, odkręciłem poduszkę w kierownicy, odpiąłem ją, odkręciłem i zdjąłem kierownicę. Wymieniłem konsolę z zegarami. Podłączyłem akumulator w celu sprawdzenia nowych zegarów bez podpiętej poduszki. Później wszystko złożyłam. Po ponownym podłączeniu akumulatora, zaprogramowaniu ESR, zamykania drzwi i automatu opuszczania szyby w drugim położeniu świeci się kontrolka SRS. Po włączeniu zapłonu po około 1 sekundy kontrolka SRS gaśnie na około sekundę po czym zapala się ponownie i już świeci ciągle. Mam pytanie. Czy podczas włączenia zapłonu bez podłączonej poduszki zapisał się błąd w komputerze (jakby zadziałania poduszki)? Co należy zrobić? Bo różnie o tym piszą na różnych forach. Pozdrawiam akors40

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy podczas włączenia zapłonu bez podłączonej poduszki zapisał się błąd w komputerze (jakby zadziałania poduszki)?

Sterownik airbag wykrył nadmierną rezystancję poduszki czyli przerwe w obwodzie.

Co należy zrobić?

Jechać do ASO lub w inne miejsce zapewniające skasowanie błędu. W oplu to koszt ok. 40-50zł w ASO.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.