Skocz do zawartości

Regulacja zaworów w Ładzie 2105


Gość Kamil55
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kamil55

Witam. :-)

Mam pytanie czy ktoś z was regulował kiedyś zawory w Ładzie 2105 ?

 

Jeśli tam to proszę o jakąś poradę jak regulujecie te zawory do których ciężko dostać się ze względu na wałek rozrządu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile mnie pamięć nie myli jest to bardzo kłopotliwe ale do zrobienia tam są dźwigienki zaworów podparte na kulistych podporach i trzymają je sprężyny cały myk polega na tym, żeby przy pomocy śrubokręta ustawić dokładnie równolegle do wałka. W innym wypadku z jednej strony będziesz miał luz 0 a z drugiej 0,5 albo więcej, stań po lewej stronie auta tak aby widzieć prześwit między wałkiem a krzywką możesz sobie pomagać małym lusterkiem sprężyna podnosi jedną stronę krzywki w górę do wałka i tej właśnie strony naciskasz lekko cienkim śrubokrętem i wkładasz pasek szczelinomierza dokładnie na środku, szczelina powinna być 0,15 na wszystkich zaworach, mam nadzieje że wiesz jak ustawić zawory na danym cylindrze by w tym czasie oba zawory były zamknięte czyli regulowany cylinder powinien być w fazie pracy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil55

Grzes997 wiesz wiem co to są cykle pracy silnika. I wiem o co Ci chodzi z zaworami mówiąc że luz mam ustawiać jak obydwa zawory są zamknięte czyli logicznie są w cyklu pracy.

 

W dziedzinie mechaniki nie jestem całkowitym laikiem.

 

A co do łady to kiedyś zacząłem zabierać się za te zawory ale powiem szczerze akurat przy tym przyrządzie do jeżdżenia trzeba mieć i trochę więcej czasu i cierpliwości. :-P

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytając taką wiadomość z pytaniem

Mam pytanie czy ktoś z was regulował kiedyś zawory w Ładzie 2105 ?

 

Jeśli tam to proszę o jakąś poradę jak regulujecie te zawory do których ciężko dostać się ze względu na wałek rozrządu.

 

ja odpowiadam z całym szacunkiem do zadającego pytania odpowiadam by w pełni zaspokoić Twoją wiedzę

 

czytając to co piszesz

 

Grzes997 wiesz wiem co to są cykle pracy silnika. I wiem o co Ci chodzi z zaworami mówiąc że luz mam ustawiać jak obydwa zawory są zamknięte czyli logicznie są w cyklu pracy.

 

W dziedzinie mechaniki nie jestem całkowitym laikiem.

 

robisz z poważnych ludzi wariatów, ok znasz się na mechanice przepraszam ale wystarczyło podziękować i na tym koniec, i widzę że nie jest to pierwszy taki Twój post na który odpowiadasz dogadując a nie wnosząc coś do tematu, jak już pewnie zauważyłeś jest to forum Sam Naprawiam na którym udzielamy pomocy potrzebującym nie dogadując a naprowadzając na dobrą drogę by potrzebujący naprawił swój samochód.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.