Skocz do zawartości

Opel astra F 1.7 Isuzu spadają obroty, gaśnie, ciężko pali


Gość Dawid
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poprzednio wystarczyło wymienić filtr paliwa i chodził do tego czasu. Ostatnio są duże mrozy i zaczęły się takie same problemy. Znów wymieniłem filtr paliwa, dolałem denaturatu - nie pomogło, zalałem trochę benzyny - nie pomogło. Wstawiłem do ogrzewanego garażu na kilka godzin i ciągle to samo. Kiedy odkręcę filtr paliwa, zaleję go ropą to po długim kręceniu odpali i chodzi ładnie kilka minut potem zaczynają spadać obroty aż silnik zgaśnie. Wtedy znów odkręcam filtr a tam prawie pusto i tak za każdym razem. Co może być tego przyczyną? Pompa myślę, że pracuje prawidłowo skoro zaciąga z filtra. W którym miejscu można się dostać do smoka w zbiorniku paliwa? Pod tylnym siedzeniem nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

W zbiorniku nie ma pompy, jest przy silniku w rozrządzie. Coś blokuje paliwo między zbiornikiem a filtrem. Być może w smoku nazbierała się woda i zamarzła ale nie wiem gdzie go szukać... Jak już pisałem wcześniej pod tylnym siedzeniem nic nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
W zbiorniku nie ma pompy, jest przy silniku w rozrządzie

 

Pompa wtryskowa jest pompa wysokiego cisnienia i pompa zasilajaca

 

Jak już pisałem wcześniej pod tylnym siedzeniem nic nie ma...

 

Diesel ma zasilanie i powrót przy czujniku poziomu paliwa, tylko z kanału tam dojdziesz

 

Jak go odpalasz to powinienes sie przejechac troche zeby pompa dostała obrotów i pociagła paliwo ze zbiornika

 

Czesto jest tak ze jak sie porzadnie zapowietrzy to ciezko go zmusic zeby pociagnał paliwo (m.in dlatego w nowszych konstrukcjach sa gruszki, lub pompy zasilajace w zbiorniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto stoi w garażu drugi dzień i wciąż jest to samo. Możesz mi podpowiedzieć jak mu pomóc zaciągnąć paliwo? Przy filtrze jest jakaś śruba, nie wiem do czego, może czymś tu można napompować?

7c406d121204905.jpg 19ba63121204928.jpg

 

Jechać się nie da bo jak tylko wyjadę to kończy mu się paliwo w filtrze. Jedynie mógłbym dać mu w rurę zaraz po odpaleniu ale nie chcę go pałować na zimnym silniku... Mógłby mnie ktoś zaciągnąć na niskim biegu kilka km to może by zassał ropę ale w tej chwili nie mam takiej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Górny waz leci do pompy, ten z boku leci do zbiornika

 

Ja zawsze robiłem tak ze zaciagałem paliwo recznie za pomoca starej smarownicy.

Okucie weza mozesz zepsuc i potem załozyc opaske zaciskowa.

 

Jak juz sie pojawi paliwo, to przykrec wąż, odkrec mała srubke (kluczyk 10mm) z góry i przez nia napełnij filtr (to sruba do odpowietrzania)

 

Przy króćcu na wezu ze zbiornika jest wtyczka z zaworkiem, sprawdz czy ten elektrozaworek nie blokuje przeplywu paliwa. Czy sie otwiera i zamyka.

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to to ze u ciebie stoi w pozycji zamkniety i nie ma jak pociagnac paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. W miejscu, gdzie przykręcany jest filtr paliwa puściła uszczelka i pompa zasysała więcej powietrza niż paliwa. Dzięki za podpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze dla tych, którzy nie wiedzą o jaką uszczelkę chodzi:

6695ad122556098.jpg

Dookoła jest uszczelka, którą łatwo wygiąć lub przesunąć w czasie odkręcania i przykręcania filtra.

 

Co do cofającego się paliwa lub jeżeli ktoś nie ma pompki przy filtrze polecam takie urządzenie:

9efb54122556078.jpg

 

Pompka paliwa i mały zaworek zwrotny, który montujemy na przewodzie paliwowym jak najbliżej filtra. Można oczywiście zamontować sam zaworek lub samą pompkę. Koszt ok 30zł, dostępne chyba w każdym sklepie motoryzacyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

ta uszczelka powinna byc na filtrze, nowy filtr nowa uszczelka. No i warto posmarowac ja chociazby ropa, wtedy nie ma problemu i musi trzymac

 

A ta pompka ciekawa sprawa, kiedys tego nie bylo a reczna pompka przy filtrze to był rarytas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...