Gość Dawid Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Poprzednio wystarczyło wymienić filtr paliwa i chodził do tego czasu. Ostatnio są duże mrozy i zaczęły się takie same problemy. Znów wymieniłem filtr paliwa, dolałem denaturatu - nie pomogło, zalałem trochę benzyny - nie pomogło. Wstawiłem do ogrzewanego garażu na kilka godzin i ciągle to samo. Kiedy odkręcę filtr paliwa, zaleję go ropą to po długim kręceniu odpali i chodzi ładnie kilka minut potem zaczynają spadać obroty aż silnik zgaśnie. Wtedy znów odkręcam filtr a tam prawie pusto i tak za każdym razem. Co może być tego przyczyną? Pompa myślę, że pracuje prawidłowo skoro zaciąga z filtra. W którym miejscu można się dostać do smoka w zbiorniku paliwa? Pod tylnym siedzeniem nie ma...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 A pompa w baku, która podaje paliwo? Może ona coś nie trybi   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 W zbiorniku nie ma pompy, jest przy silniku w rozrządzie. Coś blokuje paliwo między zbiornikiem a filtrem. Być może w smoku nazbierała się woda i zamarzła ale nie wiem gdzie go szukać... Jak już pisałem wcześniej pod tylnym siedzeniem nic nie ma...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 W zbiorniku nie ma pompy, jest przy silniku w rozrządzie Pompa wtryskowa jest pompa wysokiego cisnienia i pompa zasilajaca Jak już pisałem wcześniej pod tylnym siedzeniem nic nie ma... Diesel ma zasilanie i powrót przy czujniku poziomu paliwa, tylko z kanału tam dojdziesz Jak go odpalasz to powinienes sie przejechac troche zeby pompa dostała obrotów i pociagła paliwo ze zbiornika Czesto jest tak ze jak sie porzadnie zapowietrzy to ciezko go zmusic zeby pociagnał paliwo (m.in dlatego w nowszych konstrukcjach sa gruszki, lub pompy zasilajace w zbiorniku)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9158 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Auto stoi w garażu drugi dzień i wciąż jest to samo. Możesz mi podpowiedzieć jak mu pomóc zaciągnąć paliwo? Przy filtrze jest jakaś śruba, nie wiem do czego, może czymś tu można napompować? Jechać się nie da bo jak tylko wyjadę to kończy mu się paliwo w filtrze. Jedynie mógłbym dać mu w rurę zaraz po odpaleniu ale nie chcę go pałować na zimnym silniku... Mógłby mnie ktoś zaciągnąć na niskim biegu kilka km to może by zassał ropę ale w tej chwili nie mam takiej możliwości.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Górny waz leci do pompy, ten z boku leci do zbiornika Ja zawsze robiłem tak ze zaciagałem paliwo recznie za pomoca starej smarownicy. Okucie weza mozesz zepsuc i potem załozyc opaske zaciskowa. Jak juz sie pojawi paliwo, to przykrec wąż, odkrec mała srubke (kluczyk 10mm) z góry i przez nia napełnij filtr (to sruba do odpowietrzania) Przy króćcu na wezu ze zbiornika jest wtyczka z zaworkiem, sprawdz czy ten elektrozaworek nie blokuje przeplywu paliwa. Czy sie otwiera i zamyka. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to ze u ciebie stoi w pozycji zamkniety i nie ma jak pociagnac paliwo.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Problem rozwiązany. W miejscu, gdzie przykręcany jest filtr paliwa puściła uszczelka i pompa zasysała więcej powietrza niż paliwa. Dzięki za podpowiedzi   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Dodam jeszcze dla tych, którzy nie wiedzą o jaką uszczelkę chodzi: Dookoła jest uszczelka, którą łatwo wygiąć lub przesunąć w czasie odkręcania i przykręcania filtra. Co do cofającego się paliwa lub jeżeli ktoś nie ma pompki przy filtrze polecam takie urządzenie: Pompka paliwa i mały zaworek zwrotny, który montujemy na przewodzie paliwowym jak najbliżej filtra. Można oczywiście zamontować sam zaworek lub samą pompkę. Koszt ok 30zł, dostępne chyba w każdym sklepie motoryzacyjnym.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 ta uszczelka powinna byc na filtrze, nowy filtr nowa uszczelka. No i warto posmarowac ja chociazby ropa, wtedy nie ma problemu i musi trzymac A ta pompka ciekawa sprawa, kiedys tego nie bylo a reczna pompka przy filtrze to był rarytas Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1800-opel-astra-f-17-isuzu-spadaj%C4%85-obroty-ga%C5%9Bnie-ci%C4%99%C5%BCko-pali/#findComment-9435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się