Skocz do zawartości

problem z poziomem oleju


Gość grabus-yo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grabus-yo

witam mam problem z poziomem oleju w Vectra B 1998 X18XE , co jakiś czas wyskakuje mi informacja na kompie o poziomie oleju w silniku(Oelstand Prufen) gdy sprawdzam olej na bagnecie jest ponad połowa . Gdzie może byc problem??? czy może to być czujnik pozoiomu oleju ??? jedni pisali na innych forach ze olej stracil swoje właściwości ale nie wiem czy to moze byc przyczyna , na tym oleju mam dopiero 8000 tys km , prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grabus-yo

ok dzięki za informacje , mam jeszcze jedno pytanie od góry na misce olejowej znajduje sie czujnik , właściwie pod katalizatorem ... czego to jest czujnik poziomu oleju czy ciśnienia oleju bo u mnie zdania są podzielone, jedni twierdza ze to cisnienia inni ze poziomu???????? pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grabus-yo

dokładnie wychodzi wtyczka do góry pod kolektor tylko chodzi mi o to jaki to jest czujnik , ciśnienia czy oleju???

, dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grabus-yo

ok dzięki wielkie za pomoc

 

[ Dodano: 2011-02-21, 11:27 ]

witam pisałem kilka dni temu o czujniku poziomu oleju który znajduje się na misce olejowej i widać go od góry, wyswietla mi sie bład Oelstand Prufen mały stan oleju, dziś bedac na przegladzie zobaczyłem ze olej zacieka pod miske własnie z tego czujnika , przepuszcza olej i pewnie dlatego wyswietla mi sie ciagle mały stan oleju... pytanie co z tym zrobic??? wymienić czujnik??? zdejmować miskę i wymienić uczczelke czy poprostu zostawic ten wyciek i dac spokuj z tym czujnikiem gdyż pewnie tani on nie jest???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wszyscy ci piszą, wymień ten czujnik. Nie jest drogi - 10-25zł HP spokojnie dostaniesz. Oczyść miejsce wycieku, odtłuść i zaklej silikonem z castoramy do uszczelniania na wysoką temperaturę za 5zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...