Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wpadł mi do głowy pomysł, dosyć często w zdarz się że łączenie klem z kablem się luzuje i oksyduje co robi opór dla napięcia, sprawdź jakie napięcie daje sam alternator czyli nie mierz napięcia na akumulatorze tylko bezpośrednio na alternatorze czyli masa alternatora i plus duża śruba, jak tam będziesz miał prawidłowe napięcie to musisz zmienić klemy na skręcane, kontrola się tak zachowuje bo jest zbyt wielka różnica napięć miedzy akumulatorem a alternatorem.

Baw się ;-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/1742-%C5%9Bwieci-si%C4%99-kontrolka-%C5%82adowania/page/2/#findComment-8843
Udostępnij na innych stronach

No sprawa rozwiązana komutator nie mogłem dostać ale samemu dorobiłem poskładałem do kupy wszystko i bajka kontrolka gaśnie ładowanie pod obciążeniem 13.8 v.

Wielkie dzięki za pomoc Pozdrawiam :jupi:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/1742-%C5%9Bwieci-si%C4%99-kontrolka-%C5%82adowania/page/2/#findComment-8988
Udostępnij na innych stronach

Troszkę mało tego ładowania powinno być około 14,5 V

 

Zależy jaki alternator. Były 3 różne. Bosch 14V, Delco-Remy 13,6V i Hitachi 12V. Podobnie jak w astrze więc pewnie i w każdym oplu. Tak napisali w książce.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/1742-%C5%9Bwieci-si%C4%99-kontrolka-%C5%82adowania/page/2/#findComment-9005
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania