Skocz do zawartości

Nie odpala po wymianie rozrządu - Ople x18xe


Gość patiprj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zerwało mi pasek rozrządu , zrobiłem głowicę nowy rozrząd ustawienia na cechach miałem z tym trochę problemów ,ale myslę że ustawiłem poprawnie i nie mogę odpalic ,przy próbie zapalenia mam wystrzał w kolektor ssący .dalsze kręcenie rozrusznikiem nie daje żadnych rezultatów proszę o pomoc

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy możesz założyć nowy temat, jeśli problem jest inny niż w dotychczas omawianym?

 

Masz na talerzu: http://forum.samnaprawiam.com/jak-zakladac-tematy-i-w-jaki-sposob-postepowac-vt54.htm

 

Wydzielam do nowego tematu.

 

Co do sedna problemu:

Strzelanie w kolektor to oznaka zbyt wczesnego zapłonu lub nieszczelnego zaworu.

Skoro głowica zrobiona to pozostaje źle ustawiony rozrząd. Jestem prawie na 100% pewien że ustawiłeś niewłaściwie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem głowicę , nowy rozrząd .Poradnik który przeglądałem pokazuje cechy na kołach rozrządu, koła są inne ,ale u mnie są dwa identyczne koła rozrządu i ustawiłem cechy na zewnętrzych zębatkach w kierunku górnym , trochę może się pogubiłem bo mam drugie cechy na kołach wyglądają jak strzałki ,przekręciłem silnikiem i nie był kolizyjny . nie mogę uruchomic następuje strzał w kolektor ssący ,a następnie żadnej reakcji

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, po kolei:

 

Tak wygląda rozrząd w x18xe

 

images?q=tbn:ANd9GcTKh1VcrnAM1FZJTZ-W6zYLn5K5tljriYXi-WYSqz0bM2Wc3t81

 

Nawet, jak jakiś kołek wsadził oba koła rozrządu takie same, to też bezproblemowo powinieneś ustawić. Na kole ssącym powinno być wybite INHAUST a na wydechowym EXHAUST. Zakładając, że są oba takie same, nic to nie zmienia - górne cechy pasujesz do obudowy (na kołach te strzałki) a kreski na kołach powinny być w jednej poziomej linii (nieważne czy po prawej czy po lewej ale w jednej linii).

Koło wału ustawiasz na cechę lub jeśli nie jesteś pewien, to po wykręceniu świecy pierwszego cylindra (najbliższy od rozrządu) wkładasz śrubokręt w otwór świecy i ciągniesz tłok do GMP. Wtedy musi się pokryć cecha na kole wału korbowego - czyli ma być na dole obok cechy na silniku. W takim momencie zakładasz pasek, napinasz napinacz i zrobione. Ze 3-4 obroty zgodnie z kierunkiem pracy silnika i nie mając oporów na kluczu składasz i odpalasz.

Nie ma opcji, że w takim momencie rozrząd będzie źle.

Sprawdź to, bo kurde może na własne życzenie drugi raz będziesz robił głowice - więcej niż 3-4 ząbki w ecotecu przestawisz i już grzybki zaworów masz szansę pokrzywić.

 

 

No i zrobiłem porządek z tymi twoimi tematami...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.