Gość patiprj Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 zerwało mi pasek rozrządu , zrobiłem głowicę nowy rozrząd ustawienia na cechach miałem z tym trochę problemów ,ale myslę że ustawiłem poprawnie i nie mogę odpalic ,przy próbie zapalenia mam wystrzał w kolektor ssący .dalsze kręcenie rozrusznikiem nie daje żadnych rezultatów proszę o pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1733-nie-odpala-po-wymianie-rozrz%C4%85du-ople-x18xe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 A czy możesz założyć nowy temat, jeśli problem jest inny niż w dotychczas omawianym? Masz na talerzu: http://forum.samnaprawiam.com/jak-zakladac-tematy-i-w-jaki-sposob-postepowac-vt54.htm Wydzielam do nowego tematu. Co do sedna problemu: Strzelanie w kolektor to oznaka zbyt wczesnego zapłonu lub nieszczelnego zaworu. Skoro głowica zrobiona to pozostaje źle ustawiony rozrząd. Jestem prawie na 100% pewien że ustawiłeś niewłaściwie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1733-nie-odpala-po-wymianie-rozrz%C4%85du-ople-x18xe/#findComment-8736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patiprj Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 no właśnie nie wiem jak zakładac nowy post   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1733-nie-odpala-po-wymianie-rozrz%C4%85du-ople-x18xe/#findComment-8737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patiprj Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 zrobiłem głowicę , nowy rozrząd .Poradnik który przeglądałem pokazuje cechy na kołach rozrządu, koła są inne ,ale u mnie są dwa identyczne koła rozrządu i ustawiłem cechy na zewnętrzych zębatkach w kierunku górnym , trochę może się pogubiłem bo mam drugie cechy na kołach wyglądają jak strzałki ,przekręciłem silnikiem i nie był kolizyjny . nie mogę uruchomic następuje strzał w kolektor ssący ,a następnie żadnej reakcji   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1733-nie-odpala-po-wymianie-rozrz%C4%85du-ople-x18xe/#findComment-8738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Dobra, po kolei: Tak wygląda rozrząd w x18xe Nawet, jak jakiś kołek wsadził oba koła rozrządu takie same, to też bezproblemowo powinieneś ustawić. Na kole ssącym powinno być wybite INHAUST a na wydechowym EXHAUST. Zakładając, że są oba takie same, nic to nie zmienia - górne cechy pasujesz do obudowy (na kołach te strzałki) a kreski na kołach powinny być w jednej poziomej linii (nieważne czy po prawej czy po lewej ale w jednej linii). Koło wału ustawiasz na cechę lub jeśli nie jesteś pewien, to po wykręceniu świecy pierwszego cylindra (najbliższy od rozrządu) wkładasz śrubokręt w otwór świecy i ciągniesz tłok do GMP. Wtedy musi się pokryć cecha na kole wału korbowego - czyli ma być na dole obok cechy na silniku. W takim momencie zakładasz pasek, napinasz napinacz i zrobione. Ze 3-4 obroty zgodnie z kierunkiem pracy silnika i nie mając oporów na kluczu składasz i odpalasz. Nie ma opcji, że w takim momencie rozrząd będzie źle. Sprawdź to, bo kurde może na własne życzenie drugi raz będziesz robił głowice - więcej niż 3-4 ząbki w ecotecu przestawisz i już grzybki zaworów masz szansę pokrzywić. No i zrobiłem porządek z tymi twoimi tematami...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1733-nie-odpala-po-wymianie-rozrz%C4%85du-ople-x18xe/#findComment-8741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się