Gość bialy81 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam wszystkich.mam powazny problem ze skrzynia automatyczna w bmw e39 2.5tds.kłopot zaczoł sie zima.mianowicie zawsze rano gdy odpale auto i wrzoce D lub R szkrzynia szarpnie i zadusi silnik.oczywiscie czekam az silnik złapie delikatnie temperature i dopiero ruszam.na dzien dzisiejszy musze podkrecic delikatnie obroty silnika aby niezgasl silnik.po ruszeniu autem skrzynia zmienia biegi normalnie,nieszarpie.gdy auto zagrzeje sie po krotkiej trasie i potem stoji pare godzin silnik jest w miare ciepły tego problemu niema.skrzynia w tym aucie to 5HP18.potrzebuje madrej porady i trafnej diagnozy z waszej strony koledzy.pozdrowionka dla wszystkich speców od skrzyn automatycznych.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Sprawdź poziom i jakość oleju, z tego co wiem to w okresie zimowym silnik powinien popracować około jednej minuty za nim wrzucisz jakiś bieg, i dopisz czy tak się dzieje na wszystkich biegach.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bialy81 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Sprawdź poziom i jakość oleju, z tego co wiem to w okresie zimowym silnik powinien popracować około jednej minuty za nim wrzucisz jakiś bieg, i dopisz czy tak się dzieje na wszystkich biegach. czesc.ten problem ze skrzynia jest zawsze rano.po odpaleniu auta czekam az złapie toszke temperatury i wrzucam D lub R.niestety rano musze podkrecic delikatnie obroty silnika aby niezadusilo silnika.jak juz rusze to biegi wchodza normalnie.ten problem powatal zima.wczesniej było wszystko oki.jak sprawdzic dokładnie stan oleju w tym modelu niema bagnetu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Teraz zatrybiłem na zimnym silniku jak wrzucisz np D to ECU silnika powinno podnieś obroty, skrzynia jest sprzęgnięta elektronicznie sprzęgnięta z silnikiem i być może nie jest to usterka skrzynia a samego silnika a dokładniej sterowania, może gdzieś coś się przytkało i dlatego jest taki efekt że wrzucasz D a silnik nie reaguje co skutkuje zmniejszeniem obrotów a w normalnej sytuacji silnik delikatnie podwyższa obroty do ustalonych np 850, Ty masz diesla a ja z tego rodzaju silnika jestem cienki jak prącie węża jak to tu określił jeden z Adminów może ktoś z kolegów udzieli Ci bardziej wyczerpujących odpowiedzi z dziedziny silnika   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się