Skocz do zawartości

opel vectra b 2.0 disel


Gość klocek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam następujący problem.

po odpaleniu silnika nic dziwnego sie nie dzieje ale jak tylko zaczynam jechac zaraz zapala sie kontrolka CHEKA obroty wzrastaja do 1200 i pedał gazu nie reaguje. wyłącze silnik i włącze go ponownie kontrolka gasnie ale po przejechaniu kilku metrów znowu sie zapala. czasami jest tak ze zapala sie kilka razy w ciagu 5 minut a czasami 1 na pół godziny. jest to bardzo uciążliwe podczas jazdy. z mojej strony wymontowałem egr i troche wyczysciłem,grzybek działał i dzaiała bez zarzutu. dalej nie wiem co robic. słyszałem o zaslepieniu egr ale nie wiem jak to zrobic i czy to cos da. prosze o porady.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam. pewnie to było gdzieś omawiane ale jak każdy samochód tak i tan kłopot jest wyjątkowy. proszę o pomoc w następującej sprawie.

w vectra 2.0 rocznik 99 silnik dth. mam taki problem ze kotrolka check engine zapala mi sie podczas jazdy ( pedał gazu nie reaguje) temat znany. to sie streszcze. wyskakuja mi 4 błedy.

P 1503

A

P1650

A

P1651

B

P1515

B

TAK POKAZAŁ MI KOMP

prosze was o pomoc.

co to za błedy

 

[ Dodano: 2011-03-18, 22:55 ]

klocek,

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Dla EDC-15M

 

P1515

 

P1515 Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06

P1515 Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06

P1515 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06

P1515 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06

P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącz- nika położenia jałowego C-06

P1515 Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza C-06

P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców C-06

P1515 Sensor pozycji pedału błąd ogólny C-06

 

P1650

 

P1650 CAN: urządzenie odłączone C-16

P1650 CAN: urządzenie zawieszone C-16

 

P1651

 

P1651 CAN odbiera błąd C-16

P1651 Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN C-16

 

P 1503

 

Immobiliser Wrong Signal C-05

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; color: #000000

 

Połączyłem tematy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam. dawno nie pisałem. a więc, byłem u mechanika i wszystko mi zrobił. kontrolka check zapalała sie bo uszkodzony był pedał bazu dokładnie elektronika pedału gazu powiedział ze to bardzo czesta przyczyna. teraz kontrolka sie nie zapala i jest ok. ale przy okazji znalazł kolejną wade. pompa paliwowa, padła elektronika pompy. tak myslałem ze cos jest nie tak bo nie szedł tak jak powinien isc. regeneracja pompy to koszt1200zł i gwarancja na jakis czas jeszcze nie wiem na jaki.trzeba zrobic.szczescie w nieszczesciu to to ze check sie nie zapala i bezpieczniej bedzie sie jezdziło. a jak pompe sie zrobi to wczepie chipa i bedzie czym posmigac. narazie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolego odpisuję Tobie na pyatnie no chyba ze juz go usunąłeś...Ja miałem to samo...przyczyna: uszkodzony czujnik położenia wału...oryginalny BOSCH-owski 150zł z wymianą...gdybym wiedzial gdzie on się znajduje to sam bym to zrobil...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.