Gość klocek Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 witam mam następujący problem. po odpaleniu silnika nic dziwnego sie nie dzieje ale jak tylko zaczynam jechac zaraz zapala sie kontrolka CHEKA obroty wzrastaja do 1200 i pedał gazu nie reaguje. wyłącze silnik i włącze go ponownie kontrolka gasnie ale po przejechaniu kilku metrów znowu sie zapala. czasami jest tak ze zapala sie kilka razy w ciagu 5 minut a czasami 1 na pół godziny. jest to bardzo uciążliwe podczas jazdy. z mojej strony wymontowałem egr i troche wyczysciłem,grzybek działał i dzaiała bez zarzutu. dalej nie wiem co robic. słyszałem o zaslepieniu egr ale nie wiem jak to zrobic i czy to cos da. prosze o porady.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 dalej nie wiem co robic. Jechać na diagnostykę i odczytać błędy. Nie ruszysz z miejsca nie wiedząc, co jest winne.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klocek Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 witam. pewnie to było gdzieś omawiane ale jak każdy samochód tak i tan kłopot jest wyjątkowy. proszę o pomoc w następującej sprawie. w vectra 2.0 rocznik 99 silnik dth. mam taki problem ze kotrolka check engine zapala mi sie podczas jazdy ( pedał gazu nie reaguje) temat znany. to sie streszcze. wyskakuja mi 4 błedy. P 1503 A P1650 A P1651 B P1515 B TAK POKAZAŁ MI KOMP prosze was o pomoc. co to za błedy [ Dodano: 2011-03-18, 22:55 ] klocek,   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Dla EDC-15M P1515 P1515 Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącz- nika położenia jałowego C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd ogólny C-06 P1650 P1650 CAN: urządzenie odłączone C-16 P1650 CAN: urządzenie zawieszone C-16 P1651 P1651 CAN odbiera błąd C-16 P1651 Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN C-16 P 1503 Immobiliser Wrong Signal C-05   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klocek Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 no i mam błedy p 1503 A p1650 A p1651 B p1515 B co to oznacza   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; color: #000000 Połączyłem tematy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klocek Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 witam. dawno nie pisałem. a więc, byłem u mechanika i wszystko mi zrobił. kontrolka check zapalała sie bo uszkodzony był pedał bazu dokładnie elektronika pedału gazu powiedział ze to bardzo czesta przyczyna. teraz kontrolka sie nie zapala i jest ok. ale przy okazji znalazł kolejną wade. pompa paliwowa, padła elektronika pompy. tak myslałem ze cos jest nie tak bo nie szedł tak jak powinien isc. regeneracja pompy to koszt1200zł i gwarancja na jakis czas jeszcze nie wiem na jaki.trzeba zrobic.szczescie w nieszczesciu to to ze check sie nie zapala i bezpieczniej bedzie sie jezdziło. a jak pompe sie zrobi to wczepie chipa i bedzie czym posmigac. narazie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hubpod Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Kolego odpisuję Tobie na pyatnie no chyba ze juz go usunąłeś...Ja miałem to samo...przyczyna: uszkodzony czujnik położenia wału...oryginalny BOSCH-owski 150zł z wymianą...gdybym wiedzial gdzie on się znajduje to sam bym to zrobil...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się