ArKos Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 W celu wymiany błotnika używamy wiertarki z wiertłem do metalu. Najlepszy sposób to nity rozkręcić. Oczywiście ja nie miałem wiertarki wiec użyłem młotka i płaskiego śrubokręta. Wybijałem to i podważałem potem ściąłem nity. Najlepiej jest odkręcić nadkole (jest tam 5 czy 6 śrub). Wyciągamy nadkole zakrzywiamy błotnik tak żeby nie porysować karoserii tzn. drzwi. Widzimy tam wtedy 2 śrub [o rozmiarze 10] zanim je odkręcimy musimy je wyczyścić od kitu który na nich jest Wyczyścimy te miejsca po śrubach zamalujemy czymś żeby nie rdzewiało. Przykładamy nowy błotnik przykręcamy kitujemy śruby i nawiercamy miejsca na nowe śruby. Przed nawiercaniem należy ustawić błotnik. UWAGA!!! Należy pamiętać o kablu do migacza po założeniu błotnika. Autor: lostlast Źródło: http://siec.no-ip.com   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi