Gość lukasz81111 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 witam mam niestety dość poważny problem z moim oplem ponieważ wcale nie odpala rozrusznik po wymianie na nowy wtryski sprawdzone. pompa wtryskowa sprawdzona wymieniony filtr paliwa, no i dalej nic wcześniej odpalał od czasu do czasu a teraz już wcale kręci ale nic jedynie Plakiem albo samostartem jak go się psiknie to odpala. jak się go już odpali Plakiem chodzi idealnie proszę o pomoc co może być przyczyną???   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Nic nie pisałeś że sparawdzałeś świece żarowe, może warto sprawdzić układ grzania czyli świece oraz przekaźnik.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz81111 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 świece sprawdzone i przekażniki też [ Dodano: 2011-01-31, 15:59 ] i mam pytanie gdzie się znajduje zawór redukcyjny na listwie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danek145 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 świece sprawdzone i przekażniki też [ Dodano: 2011-01-31, 15:59 ] i mam pytanie gdzie się znajduje zawór redukcyjny na listwie. Witam kolego jak spojrzysz z góry między podszybiem a silnikiem będziesz widział listwe to przypatrz się dobrze to zauważysz ten zawór,dochodzi do niego przewód elektryczny trzy żyłowy a sam zawór ma sześciokąt na klucz 27. [ Dodano: 2011-04-17, 23:53 ] świece sprawdzone i przekażniki też [ Dodano: 2011-01-31, 15:59 ] i mam pytanie gdzie się znajduje zawór redukcyjny na listwie. Witam kolego jak spojrzysz z góry między podszybiem a silnikiem będziesz widział listwe to przypatrz się dobrze to zauważysz ten zawór,dochodzi do niego przewód elektryczny trzy żyłowy a sam zawór ma sześciokąt na klucz 27. Witam kolego czy juz naprawiłeś swoje autko jeśli tak to daj znać w czym był problem   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawele30 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witam mam podobny problem z tym motorem pompa przełożona z chodzącego auta wtryski robione świece nowe na kompie żadnych błędów rozrząd idealnie ciśnienie paliwa ok na powrotach ok i odpalić nie chce z plaka odpali i pracuje wyśmienicie a o własnych siłach nie jeszcze jest taki obiaw przy kręceniu że nieraz załapie ale tak na 400obrotów i zaraz zgaśnie ale tak robi rzadko tylko z plaka pali ale też już nie zawsze nie mam już pomysłu na niego.... Prosze o jakiś pomysł.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Czy w tych autach jest filtr DPF? Może przytkany? U znajomego ale w silniku 1,9 cdti zatkało DPF i też nie odpalał albo dosłownie na 3 sekundy, po rozłączeniu wydechu tuż przed DPF`em odpalił od strzała - trzeba było czyścić go "ręcznie"   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się