Skocz do zawartości

Kontrolka checka opel kadett


Gość Boskiwjk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po swapie z 1,6 na 2.0 w swoim kadeciku postanowiłem zmienić też licznik, ze zwykłego bez obrotka zmieniłem na digiego... Wszystko śmiga aż miło oprócz właśnie kontrolki checka , w rozpisce było napisane, że całe gniazdo z analoga włożyć do digitala, tak więc zrobiłem, ale po przekręceniu zapłonu kontrolka się nie zaświeca. Pierwsza myśl, może pomyliłem kable, ale nie sprawdziłem wszystko i tak, do gniazda z żarówką wchodzą 2 samiczki, jeden kabel czarny czyli + po stacyjce, drugi brązowo-biały, również kupiłem nową żarówkę i zmieniłem i ten sam efekt, brak reakcji. Podejrzewam, że nie ma gdzieś połączenia ten brązowo-biały kabelek, ale nie wiem gdzie on dokładnie leci. Jakby ktoś mógł poratować informacja gdzie ten kabelek ma drugi koniec,tzn gdzie idzie od gniazda z żarówką byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzes997, aktualnie mam silnik c20ne, a komp to mot 1.5 (3 rzędowy).. wydaje mi się, że problem tkwi w tym, że w c16nz była kostka pod schowkiem , która łączyła się z wiązką koło kompa, aktualnie mam z tej kostki jedynie podprowadzony kabel od pompy do okrągłej wtyczki na prawym kielichu. Czytałem, że właśnie tylko ten kabel trzeba przedłużyć bo reszta to chyba plus po stacyjce, jakaś masa itp, wgl nie potrzebne przy tym silniku.

A propo ten kabel brązowo-biały po prostu powinien iść do tej dużej wtyczki co się do kompa wpina?? może on teraz kończy się na tej kostce pod schowkiem i wystarczy z 20cm przedłużyć i do ecu tak jak piszesz.. oblukam co i jak i odpiszę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
brązowo-biały

 

Cos pogmatwałes, brazowo-bialy to od złacza diagnostycznego. Do check'a jest brazowo-niebieski który leci do komputera na odpowiedni pin. Prawdopodobnie przez kostke nad schowkiem.

 

Z kostki zarówki od checka przy liczniku powinny wychodzic czarny i brazowo-niebieski i zarówka sobie wisi na tych przewodach, wystarczy ja wcisnac w digitala

 

Masz połaczony przewód brazowo-niebieski przy komputerze z brazowo-niebieskim z instalacji budy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szymon 1587cm3, właśnie luknąłem i faktycznie powinien być brązowo-niebieski, ale wczoraj nawet przetrząsnąłem wszystkie kabelki za digim i nie ma tam żadnych innych wsuwek, niż czarny i brązowo-biały.. hmm jutro dokładnie wszystko obadam

 

 

Masz połaczony przewód brazowo-niebieski przy komputerze z brazowo-niebieskim z instalacji budy?

 

mówisz o połączeniu z kostką pod schowkiem czy z kostką okrągłą na kielichu??

tak jak napisałem wyżej w kostce pod schowkiem nie łączyłem nic więcej oprócz kabla od pompy, a tej drugiej nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Przy liczniku wisi tylko jedna zarówka, jesli nie ma przy niej przewodu brazowo-niebieskiego to ktos cos kombinował juz.

 

Z komputera na check wyłazi brazowo-niebieski

 

mówisz o połączeniu z kostką pod schowkiem czy z kostką okrągłą na kielichu??

tak jak napisałem wyżej w kostce pod schowkiem nie łączyłem nic więcej oprócz kabla od pompy, a tej drugiej nie pamiętam.

 

Nie pamietam jak to bylo w kadecie, ale watpie zeby to szło przez komore silnika. Sprawdz gdzie ten przewód leci, jesli w okolice kompa to podaj mu mase. Jak zaswieci to masz checka i trzeba połaczyc z brazowo-niebieskim z wiazki kompa.

Inaczej tego nie widze

 

pin 22 z ECU podaje mase na check engine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...