Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, jaka jest przyczyna gaśnięcia silnika w Toyocie Corolli E11 1332 ccm, kilka minut po jego uruchomieniu. Objawy są następujące: Uruchamiam zimny silnik. Silnik pracuje równo. Po pewnym czasie obroty spadają do tak niskich, że zaczyna nim szarpać i następnie gaśnie. Zapalam go ponownie i po chwili zaczyna się to samo. Zjawisko ustaje po osiągnięciu normalnej temperatury silnika. Podobnie dzieje się podczas jazdy na jeszcze zimnym silniku. Gaśnie podczas zatrzymywania, np. przed skrzyżowaniem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1634-problem-z-ga%C5%9Bni%C4%99ciem-silnika-w-toyocie-corolli-e11-4e-fe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Kiedy ostatnio była regulowana instalacja gazowa? Próbowałeś zresetować ECU czyli na noc zrzucić kleme akumulatora a potem tylko na benzynie pojeździć?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1634-problem-z-ga%C5%9Bni%C4%99ciem-silnika-w-toyocie-corolli-e11-4e-fe/#findComment-8175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Zresetowałem ECU pojeździłem na benzynie i nadal to samo, silnik po kilku minutach od uruchomienia zaczyna szybko spadać z obrotów często gaśnie, później ciężko zapala. Po osiągnięciu właściwej temperatury przestaje gasnąć, ale pracuje nierówno obniża i podnosi obroty (falują obroty).   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1634-problem-z-ga%C5%9Bni%C4%99ciem-silnika-w-toyocie-corolli-e11-4e-fe/#findComment-9190 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Czujnik temperatury do ECU - to pierwsza opcja. Druga to nieszczelne wtryskiwacze lub elektrozawór gazowy - może podawać i gaz i benzynę. Trzecia opcja to fałszywe powietrze czyli nieszczelny dolot.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1634-problem-z-ga%C5%9Bni%C4%99ciem-silnika-w-toyocie-corolli-e11-4e-fe/#findComment-9191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Dziękuję bardzo za informacje, postaram się sprawdzić wymienione przez Ciebie usterki. Powiadomię o wynikach. [ Dodano: 2011-03-05, 20:06 ] Chciałem poinformować, że wszystkie z wymienionych przyczyn były nietrafione. Okazało się, że główną przyczyną gaśnięcia silnika był brak luzów na zaworach wydechowych trzeciego i czwartego cylindra. Po zeszlifowaniu regulacyjnych płytek zaworowych gaśnięcie silnika ustąpiło. Miałem szczęście, że w porę zlokalizowaliśmy usterkę, gdyż dalsza jazda ze zbyt małym luzem zaworów, doprowadziłaby do ich wypalenia. Problem rozwiązany - temat do zamknięcia.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1634-problem-z-ga%C5%9Bni%C4%99ciem-silnika-w-toyocie-corolli-e11-4e-fe/#findComment-9192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się