Skocz do zawartości

Traci obroty traci wspomaganie hamulcy ....


Gość punciak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po przeczyszczeniu przepustnicy preparatem w aerozolu auto zaczyna jeździć lecz tylko na LPG na PB odpala i gaśnie słychać pompkę paliwa...Paliwo jest trochę bo trochę ale jest.Rezerwa sie nie pali zapala sie tylko na ostrych zakrętach.

 

 

Dalej podczas jazdy i hamowania czasem obroty spadają do 700 i wtedy traci wspomaganie hamulcy, pedał robi się twardy co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o tym że gaśnie na Pb? Może jak rozkładałem przepustnice nie wsadziłem org uszczelki bo była sfatygowana a w łodzi nie można tego kupić i z tego co wiem nigdzie się nie kupi wiec posł€żyła mi twarda tektura z woskiem.

 

 

a co z hamulcami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwo działa na bazie podciśnienia wytworzonego w układzie dolotowym.

 

Jeśli podciśnienie będzie niskie (nieszczelny dolot) to hamulec będzie miał słabe wspomaganie ze strony serwa. Może być też winien zaworek zwrotny na przewodzie do serwa, może być też nieszczelny sam przewód, w końcu może być nieszczelny dolot lub samo serwo.

 

Na gazie będzie to duuuuuuużo mniej odczuwalne (nieszczelny dolot) w pracy silnika, ale hamulec będzie kiepawy.

 

Mi najbardziej pasuje nieszczelny dolot - kiepska praca, gaśnięcie itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukać tej nieszczelności na przepustnicy??

 

A chyba już mnie nakierowałeś,dochodzi do obudowy filtra taki mały przewodzik, jest popękany i bez opaski zaciskowej....

 

 

Znajomy mi mówił kiedyś by zatkać ręką dolot powietrza od filtra jak zgaśnie to szczelny jest jak nie to ciągnie lewe ,znasz inne sposoby sprawdzenia szczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fałszywym powietrzem jest tak, że wszystko zależy. Jeśli nieszczelność jest mała, to będzie kijowo pracował na jałowym i nieraz nie da sie wychwycić przytykając ręką. Może też być tak, że jak zatkasz, to zasysając powiększy dziursko i dobierze sobie powietrza nie gasnąc.

Najłatwiej : zdemontować cały dolot i dokładnie sprawdzić czy nie popękane i nie podziurawione. Uszczelki przepustnicy dokładnie sprawdzić, jeśli nie ma oryginalnej lub jest nieosiągalna, to gruby parafinowany karton powlec z obu stron silikonem czerwonym, założyć i palcami dokręcić śrubki, a po wyschnięciu silikonu dociągnąć kluczem. Wężyki podciśnień i do serwa również do sprawdzenia - może wąż odmy dziurawy, może któryś sparciały albo spadł i go nie widać - sprawdzony musi być cały dolot wliczając w to połączenie kolektor ssący -> głowica. Jest troche zachodu ale mi wygląda na nieszczelny dolot, bo jeśli rozrząd sprawdzony, układ zapłonowy pewny (świece kable kopułka i palec) no to nie wiem. Wtrysk masz jednopunktowy więc wykluczam jego niesprawność, poza tym na gazie pracowałby okej, a tu też kupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...