Skocz do zawartości

[elektryka] Wymiana alternatora Escort z klimą


ArKos

Rekomendowane odpowiedzi

Są dwa rodzaje wyciągnięcia w różnych typach z klimą i bez. Bez klimatyzacji łatwizna nie trzeba wiele kombinować

z klimą mamy już problem.

 

Ważne!!! Na samym początku odkręcamy plus akumulatora żeby później nie było spięcia jak kabel alternatora dotknie karoserie.

 

Zabieramy się do wykręcania zbiornika wody i zbiornika oleju serwa (można wylać Wodę z chodnicy i z serwa leprze dojście ale jak odchylimy to na-bok tez jest dojście).

 

* zabieramy się do ściagnięcia paska naciągamy napinacz i gotowe pasek sciągnięty

* odkręcamy plastikowa osłonka na pompie 2 śruby

* odkręcamy 3 śruby z kola pompy serwa ściągamy koło serwa

* szukamy 3 śruby od strony kola pompy odkręcamy i z drugiej strony jest jeszcze-jedna

* ściągamy pompę i uchwyt pompy tam są tez 3 śruby trzeba wykręcić żeby było dojście

* odkręcamy kolo od paska te kolo jest stale tam[nie-znam nazwy fachowej]

* już mamy dojście do alternatora odkręcamy tam 2 śruby z lewej i prawej strony

* podnosimy auto do góry o odkręcamy na dole jedna długa śrubę ale zanim ja odkręcimy odkręcamy osłone Paska plastikowa [są tam 3 śruby]

* wyciągamy alternator z kombinacjami bo tam jest waz od silnika do chłodnicy można ściągnać ale szkoda płynu

* składamy w odwrotnej kolejności

 

1_86.jpg

2_85.jpg

3_80.jpg

4_77.jpg

5_71.jpg

6_34.jpg

 

 

Autor: lostlast

Źródło: http://siec.no-ip.com

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania