ArKos Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Są dwa rodzaje wyciągnięcia w różnych typach z klimą i bez. Bez klimatyzacji łatwizna nie trzeba wiele kombinować z klimą mamy już problem. Ważne!!! Na samym początku odkręcamy plus akumulatora żeby później nie było spięcia jak kabel alternatora dotknie karoserie. Zabieramy się do wykręcania zbiornika wody i zbiornika oleju serwa (można wylać Wodę z chodnicy i z serwa leprze dojście ale jak odchylimy to na-bok tez jest dojście). * zabieramy się do ściagnięcia paska naciągamy napinacz i gotowe pasek sciągnięty * odkręcamy plastikowa osłonka na pompie 2 śruby * odkręcamy 3 śruby z kola pompy serwa ściągamy koło serwa * szukamy 3 śruby od strony kola pompy odkręcamy i z drugiej strony jest jeszcze-jedna * ściągamy pompę i uchwyt pompy tam są tez 3 śruby trzeba wykręcić żeby było dojście * odkręcamy kolo od paska te kolo jest stale tam[nie-znam nazwy fachowej] * już mamy dojście do alternatora odkręcamy tam 2 śruby z lewej i prawej strony * podnosimy auto do góry o odkręcamy na dole jedna długa śrubę ale zanim ja odkręcimy odkręcamy osłone Paska plastikowa [są tam 3 śruby] * wyciągamy alternator z kombinacjami bo tam jest waz od silnika do chłodnicy można ściągnać ale szkoda płynu * składamy w odwrotnej kolejności Autor: lostlast Źródło: http://siec.no-ip.com   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/154-elektryka-wymiana-alternatora-escort-z-klim%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi