Skocz do zawartości

kłopoty z odpalaniem bmw x5


Gość Temper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam następujący problem. BMW X5 (E 53) 3.0d od pewnego czasu ma kłopot z odpaleniem. Nie ma zasadniczego znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły. Po podpięciu do komputera i uruchomieniu rozruchu wartość ciśnienia na pompie wtryskowej pokazuje 102.35 atm, aby odpalił niezbędne jest ok. 115.

Co zostało do tej pory zrobione. Wymieniony został filtr paliwa, a przy tej okazji zdiagnozowano, iż jeden z króćców wychodących od pompy miał lekkie luzy (pompa była zroszona paliwem), wymieniono zaciski, usunięto nieszczelność (najprawdopodobniej zasysał tamtędy powietrze) problem ustał na około tydzień. Teraz znów to samo.

Sprawdzono ponownie powyższe połączenie - jest sucho nic nie wskazuje, że znów się coś obluzowało. Sprawdzono także pozostałe króćce - jest ok. Pomimo tego nie chciał zapalić pomimo kilkunastu prób. Na komputerze wartość ciśnienia na pompie - stała tj. 102.35. W miarę kręcenia i wyładowywania akumulatora ciśnienie spadło do 88.1, a po chwili poniżej.

Po podpięciu kabli rozruchowych i pożyczeniu prądu odpalił od razu. Proszę o podpowiedzi. Z góry dziękuję.

Witam ponownie.

Dzisiaj na zimnym silniku odpalił za pierwszym razem po rozruchu trwającym ok. 3-4 sekundy. Przejechałem około 50 km i zostawiłem na około póltorej godziny. Gdy wróciłem temperatura silnika wynosiła ok. 60 C (na niebieskim polu). Odpalił za drugim razem po długim kręceniu (ok.10-20 sekund). Przejechałem kolejne 30 km i zgasiłem go na ok. 3 minuty. Nie zapalił. Kręciłem już z 15 razy i nic. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Nie mam pojęcia o co chodzi - dzięki za jakąkolwie podpowiedź.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak silnik odpalił na pożyczonym prądzie nasuwa się jedna myśl akumulator do wymiany, Twój mimo że kręci ma za małą moc rozruchu i dlatego są takie problemy gdyby to była usterka samego silnika to nie zapali nawet na pożyczonym prądzie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Akumulator wymieniłem dwa tygodnie temu na nowy BOSH 95Ah prąd rozruchu 800A.

Zapomniałem o tym wspomnieć.

Dziękuję za sugestię, bo tak samo sobie pomyślałem gdy problem z rozruchem się zaczął.

 

[ Dodano: 2010-12-10, 19:12 ]

Witam ponownie.

Dzisiaj na zimnym silniku odpalił za pierwszym razem po rozruchu trwającym ok. 3-4 sekundy. Przejechałem około 50 km i zostawiłem na około póltorej godziny. Gdy wróciłem temperatura silnika wynosiła ok. 60 C (na niebieskim polu). Odpalił za drugim razem po długim kręceniu (ok.10-20 sekund). Przejechałem kolejne 30 km i zgasiłem go na ok. 3 minuty. Nie zapalił. Kręciłem już z 15 razy i nic. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Nie mam pojęcia o co chodzi - dzięki za jakąkolwie podpowiedź.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.