Gość toniutoniu Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 mam problem, z pompką paliwa nie trzyma zaworek zwrotny trzeba za każdym razem pompować ręczną pompką,czy jest inny sposób naprawy czy ratuje mnie tylko wymiana orginalnego zaworka w pompce   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 niektóre pompy paliwa mają ten zaworek zintegrowany w pompie, więc wymiana całości poproś o sprawdzenie w katalogu - albo na jakimś rysunku np w EPC jak ddo ASO opla podejdziesz to zobaczysz   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Mozesz dołozyc dodatkowy zaworek zwrotny na wezu zasilajacym. Kosztuje kilka zł i paliwo nie bedzie schodziło. Jedyny minus jest taki ze to troche druciarstwo A ta pompka powinna byc w kazdym dieslu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toniutoniu Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zamontowałem ten filterek zwrotny na wężu zasilającym nie zdał egzaminu autko nie chce wejść na obroty i też ciężko pali , może zamontowałem nie w tym miejscu co trzeba ? a mianowicie zaraz przed samym filtrem paliwa.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Lepiej byłoby go zamontowac miedzy pompe a filtr na wezu zasilajacym. To ze nie wkreca sie na obroty i ciezej pali .... Załozyłes go w dobra strone?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toniutoniu Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Kierunek był dobry według oznaczeń na zaworze , a może za mały przepływ ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 a może za mały przepływ to by tłumaczyło nie chce wejść na obroty ale odpalac powinien lepiej i tak, bo dzieki zaworkowi paliwo sie nie cofa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toniutoniu Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Bez zaworka pompując ręczną pompką i jednocześnie zapalając silnik uruchamia się od razu ale jest to trochę niewygodne ,ponieważ trzeba drugiej osoby a z zaworkiem jakoś nie chce startować. jak by ktoś miał jakieś rady będę wdzięczny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się