Gość Roman56 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Planowałem głowice i nie moge odpalic silnika   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 1. nie ma astry tds - tds to bmw 2. jaki silnik 3. jaka astra 4. powód planowania głowicy 5. co zostało zrobione oprócz planowania nie mamy szklanej kuli...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Roman56 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 witam mam opla astre 1,7 td isuzu. 1994r.wydmuchalo mi uszczelke pod glowica przez to wydmuchiwalo mi plyn w zbiorniczku wyrownawczym. planowalem glowice i wymienilem uszczelke pod glowica i nie moge go teraz odpalic   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 okej czy rozrząd jest dobrze poskładany? odnoszę wrażenie, że może być coś nie tak - konkretnie pompa wtryskowa źle ustawiona   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 1. nie ma astry tds - tds to bmw Jest, były dwa typy turbodiesla isuzu w astrze i jeden z nich miał oznaczenie TDS, po liftingu bodajze. Po kolei sprawdz; 1 Rozrzad - ustawienie 2 Pompe wtryskowa - ustawienie poczatku tłoczenia 3 Czy paliwo jest podawane na wtryski 4 Swiece zarowe - przy tej temperaturze bez swiec nie odpali.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 z nich miał oznaczenie TDS racja X17DT nazywali TDS zwracam honor - zagalopowałem się   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Roman56 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 wymienilem uszczelniacze na zaworach, docieralem zawory i nie moge go odpalic. czy ma jakas regulacje zaworow? Prosze podac luzy zaworom. Z gory dzieki za pomoc [ Dodano: 2010-11-28, 15:09 ] zalozylem splanowane glowice i chce jateraz zdjac. Chcialem zapytac czy sie wygnie czy trzeba ja ponownie planowac   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Nie musisz znów planowac jesli nie był nawet odpalony i rozgrzany Po co chcesz ja demontowac? czy ma jakas regulacje zaworow? Oczywiscie ze ma regulacje, płytkami. Luz zaworowy dla ssacych 0.15, dla wydechu 0.25mm Po tym jak silnik kreci mozna sie zorientowac czy ma kompresje. Jesli nie umiesz tego okreslic to lepiej zrób pomiar kompresji. Zdjecie głowicy to juz ostatecznosc. Sprawdz to o czym mówilismy wczesniej, pewnie obejdzie sie bez demontazu głowicy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Roman56 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 a jesli pomylilem plytki moglem uszkodzic zawory? czy wystarczy jesli wyreguluje plytkami?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Raczej watpie. Ale jesli pomyliłes płytki i któryś/eś zawory nie sa domkniete to napewno nie odpali. Zdemontuj pokrywe i sprawdz czy sa luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się