Gość migrys Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Cinquecento 700 gaźnik FOS W czasie jazdy przy małych obrotach silnika samochód zaczyna skakać. Wystarczy minimalnie dodać gazu, aby efekt znikł. Założono nowy gaźnik po regeneracji i to samo. Na postoju silnik pracuje równo przy każdych obrotach. Zmienione świece i przewody wysokiego napięcia. Jako przyczyna ,co jeszcze można sprawdzić.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1377-cinquecento-700-ga%C5%BAnik-fos/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Sprawdź napięcie jakie masz na cewce czy nie jest za niskie może być też padający moduł zapłonu, częstą usterką w tym modelu była woda w gaźniku, odkręć górną pokrywę gaźnika i zobacz czy jest woda , jeśli masz odpowietrzenie silnika podpięte do węza prowadzącego z filtra , to często w tym okresie dostaje się woda z odpowietrzenia i wlej do baku denaturat co wytrąci wodę z paliwa tak na pełny bak możesz 200ml dolać.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1377-cinquecento-700-ga%C5%BAnik-fos/#findComment-6609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Musisz sobie przeczyścić dysze w gaźniku, a na 100 % dysza wolnych obrotów pocieszające jest to że nie trzeba rozbierać gaźnika by ja wyczyścić   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1377-cinquecento-700-ga%C5%BAnik-fos/#findComment-14950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Dziękuje za podpowiedź z tą dyszom,ale i tak wyjąłem cały gaźnik żeby wymienić uszczelki bo był cały mokry.Przy okazji wymieniłem wszystkie te gumki na dyszach.Mam problem bo ta górna uszczelka nie pasuje otworami na różne przeloty.Moje pytanie brzmi,czy mogę sam powycinać w tej uszczelce większe otwory,czy jednak poszukać lepszego produktu?Zapomniałem dodać,że miał problemy z odpaleniem na zimnym silniku,tak jakby pierwsze sekundy załapywał,a później zaś echo,aż w końcu po paru próbach odpala.Tak sobie myślę,że po tym rozebranym gaźniku i wyczyszczonych wszystkich dyszach powinno być dobrze.Choć nie ukrywam,że czekam na jakieś podpowiedzi na temat tej pracy.Z góry dziękuję. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1377-cinquecento-700-ga%C5%BAnik-fos/#findComment-14961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Moje pytanie brzmi,czy mogę sam powycinać w tej uszczelce większe otwory,czy jednak poszukać lepszego produktu? jeśli w starej uszczelce otwory były to możesz spróbować sam je powycinać.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1377-cinquecento-700-ga%C5%BAnik-fos/#findComment-14970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się